Pierdut și regăsit : Cum să-i ajutăm pe elevii cu probleme comportamentale

Autor chat
Editura Editura ASCR chat
Loc publicare Bucureşti
An 2017
Subiect psihologia copilului chat
tulburări de comportament (copii) chat
elevi dificili (educație) chat
ISBN 9786069770122

III 35156

Greene, Ross W.
    Pierdut și regăsit : Cum să-i ajutăm pe elevii cu probleme comportamentale / Ross W. Greene ; traducere din limba engleză: Claudia Găgeanu.- Bucureşti : Editura ASCR , 2017.
    192 p..- (Educație).    
    Pierdut şi regăsit este o carte plină de povești și exemple ilustrative ale unor cadre didactice, care au introdus cu succes modelulSoluţiilor colaborative şi proactive (SCP) în sălile lor de clasă și au ajutat pe această cale sute de copii vulnerabili, aflați la risc. Cartea explică modelul SCP prin care Ross W. Greene îi încurajează pe angajații școlii să îi privească pe elevii cu dificultăți comportamentale dintr-o altă perspectivă: · copiii sunt capabili să ofere informații despre motivul pentru care le este greu să îndeplinească anumite așteptări; · copiii sunt dispuși să se alieze cu adulții în rezolvarea problemelor care le afectează viața; · copiii sunt capabili să recupereze întârzierile în dezvoltarea abilităților subdezvoltate. Pierdut şi regăsit oferă instrumentele de care școlile au nevoie pentru a renunța la metodele învechite și toxice prin care gestionează comportamentul problematic..
    ISBN 9786069770122

    I Găgeanu, Claudia(trad.)

    1. psihologia copilului
    2. tulburări de comportament (copii)
    3. elevi dificili (educație)

159.922.7:37
376.5.018.1
082.1Educație


010 __ $a9786069770122
035 __ $aIII 35156
101 0_ $arum
200 0_ $aPierdut și regăsit $bCarte tipărită $eCum să-i ajutăm pe elevii cu probleme comportamentale $fRoss W. Greene $gtraducere din limba engleză: Claudia Găgeanu
210 ## $aBucureşti $cEditura ASCR $d2017
215 __ $a192 p.
225 0_ $aEducație
299 __ $aPierdut și regăsit : Cum să-i ajutăm pe elevii cu probleme comportamentale
330 __ $aPierdut şi regăsit este o carte plină de povești și exemple ilustrative ale unor cadre didactice, care au introdus cu succes modelulSoluţiilor colaborative şi proactive (SCP) în sălile lor de clasă și au ajutat pe această cale sute de copii vulnerabili, aflați la risc. Cartea explică modelul SCP prin care Ross W. Greene îi încurajează pe angajații școlii să îi privească pe elevii cu dificultăți comportamentale dintr-o altă perspectivă: · copiii sunt capabili să ofere informații despre motivul pentru care le este greu să îndeplinească anumite așteptări; · copiii sunt dispuși să se alieze cu adulții în rezolvarea problemelor care le afectează viața; · copiii sunt capabili să recupereze întârzierile în dezvoltarea abilităților subdezvoltate. Pierdut şi regăsit oferă instrumentele de care școlile au nevoie pentru a renunța la metodele învechite și toxice prin care gestionează comportamentul problematic.
606 __ $apsihologia copilului
606 __ $atulburări de comportament (copii)
606 __ $aelevi dificili (educație)
608 __ $amonografie
675 __ $a159.922.7:37
675 __ $a376.5.018.1
675 __ $a082.1Educație
686 __ $a1
700 _0 $aGreene, Ross W.
702 _0 $4trad. $aGăgeanu, Claudia
975 00 $a159.922.7 $a:37
975 00 $a376.5.018.1
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 960909 / 0960909 SC Împrumut Da 159.9/ G79
2. 960908 / 0960908 SC Împrumut Da 159.9/ G79
3. 960907 / 0960907 F6 Împrumut Da 159.9/ G79
4. 960906 / 0960906 F6 Împrumut Da 159.9/ G79
5. 960905 / 0960905 F4 Împrumut Da 159.9/ G79
6. 960904 / 0960904 F3 Împrumut Da 159.9/ G79
7. 960903 / 0960903 F2 Împrumut Da 159.9/ G79
8. 960902 / 0960902 F1 Împrumut Da 159.9/ G79
9. 960901 / 0960901 D Împrumut la sala de lectură Da III 35156
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 2
SC Împrumut 2

Disponibile: 9

Lăsați un comentariu