Autor | Greene, Ross W. chat |
Editura | Editura ASCR chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2017 |
Subiect | psihologia copilului chat |
tulburări de comportament (copii) chat | |
elevi dificili (educație) chat | |
ISBN | 9786069770122 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786069770122 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 35156 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Pierdut și regăsit |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | Cum să-i ajutăm pe elevii cu probleme comportamentale |
Prima menţ. de resp. | Ross W. Greene |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba engleză: Claudia Găgeanu |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Editura ASCR |
Data publicării | 2017 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 192 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Educație |
Titlu | |
Titlu | Pierdut și regăsit : Cum să-i ajutăm pe elevii cu probleme comportamentale |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Pierdut şi regăsit este o carte plină de povești și exemple ilustrative ale unor cadre didactice, care au introdus cu succes modelulSoluţiilor colaborative şi proactive (SCP) în sălile lor de clasă și au ajutat pe această cale sute de copii vulnerabili, aflați la risc. Cartea explică modelul SCP prin care Ross W. Greene îi încurajează pe angajații școlii să îi privească pe elevii cu dificultăți comportamentale dintr-o altă perspectivă: · copiii sunt capabili să ofere informații despre motivul pentru care le este greu să îndeplinească anumite așteptări; · copiii sunt dispuși să se alieze cu adulții în rezolvarea problemelor care le afectează viața; · copiii sunt capabili să recupereze întârzierile în dezvoltarea abilităților subdezvoltate. Pierdut şi regăsit oferă instrumentele de care școlile au nevoie pentru a renunța la metodele învechite și toxice prin care gestionează comportamentul problematic. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
tulburări de comportament (copii) | |
elevi dificili (educație) | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7:37 |
376.5.018.1 | |
082.1Educație | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Greene, Ross W. |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Găgeanu, Claudia |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
:37 | |
376.5.018.1 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 960909 / 0960909 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ G79 | |
2. | 960908 / 0960908 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ G79 | |
3. | 960907 / 0960907 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ G79 | |
4. | 960906 / 0960906 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ G79 | |
5. | 960905 / 0960905 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ G79 | |
6. | 960904 / 0960904 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ G79 | |
7. | 960903 / 0960903 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ G79 | |
8. | 960902 / 0960902 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ G79 | |
9. | 960901 / 0960901 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 35156 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|