Autor | Chée, Françoise chat |
Editura | Gama chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2022 |
Subiect | psihologia copilului chat |
dislexie chat | |
copii cu nevoi speciale chat | |
educație parentală chat | |
relaţia părinte-copil chat | |
ISBN | 9786060563624 |
Note | Pe cop.: Gama Parentis |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 98657 |
Titlu | |
Titlu | Copilul „dis” : să-l înțelegem, să-l sprijinim, să-l punem în valoare |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Copilul „dis” |
Alte informaţii la titlu | să-l înțelegem, să-l sprijinim, să-l punem în valoare |
Prima menţ. de resp. | Françoise Chée |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba franceză de Daniel Voicea |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Chée, Françoise |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Voicea, Daniel |
Cod de legătură | trad. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786060563624 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.9 |
37.018.262 | |
376.4 (036) | |
649.1 | |
082.110 sfaturi-cheie | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
T | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
dislexie | |
copii cu nevoi speciale | |
educație parentală | |
relaţia părinte-copil | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Gama |
Data publicării | 2022 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 80 p. |
Alte detalii fizice | il. color |
Serii | |
Titlul seriei | 10 sfaturi-cheie |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 159.9/ C40 |
Notă generală | |
Textul notei | Pe cop.: Gama Parentis |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Numim „tulburări dis” ansamblul de tulburări cognitive specifice care apar pe parcursul dezvoltării copilului, în perioada de învățare timpurie. Aceste tulburări pot avea un impact puternic asupra vieții școlare, sociale și emoționale a copilului. Acesta este motivul pentru care identificarea lor timpurie este fundamentală. Cum să sprijiniți un copil „dis”? Ce tratamente se recomandă? Ce e de făcut la școală și acasă? Această carte conține: • Perspective asupra diferitelor tulburări și a impactului lor asupra vieții de zi cu zi; • O mulțime de soluții care și-au dovedit eficiența și care completează cele 10 sfaturi-cheie care vă ajută să vă sprijiniți copilul și să-i ușurați viața de zi cu zi. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1065190 / 1065190 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ C40 | |
2. | 1065189 / 1065189 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ C40 | |
3. | 1065188 / 1065188 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ C40 | |
4. | 1065187 / 1065187 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ C40 | |
5. | 1065186 / 1065186 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ C40 | |
6. | 1065185 / 1065185 | F2 | Împrumut | Nu | 159.9/ C40 | |
7. | 1065184 / 1065184 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ C40 | |
8. | 1065183 / 1065183 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 98657 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|