Autor | Lahey, Jessica chat |
Editura | Editura Corint chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2023 |
Subiect | educație parentală chat |
psihologia copilului chat | |
educaţia în familie chat | |
relaţia profesor-elev chat | |
relaţia parinte-copil chat | |
ISBN | 9786060883296 |
Note | Bibliografie p. 275-285 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 38865 |
Titlu | |
Titlu | Cum să fii un părinte mai bun : ajută-ţi copilul să înveţe din greşeli! |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Cum să fii un părinte mai bun |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | ajută-ţi copilul să înveţe din greşeli! |
Prima menţ. de resp. | Jessica Lahey |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba engleză de Andra Cristina Manole |
prefață de Alice Năstase Buciuta | |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Lahey, Jessica |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Manole, Andra Cristina |
Cod de legătură | pref. |
Autor secundar | Năstase Buciuta, Alice |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786060883296 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
37.018.262 | |
082.1Corint pentru părinți | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | educație parentală |
psihologia copilului | |
educaţia în familie | |
relaţia profesor-elev | |
relaţia parinte-copil | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2023 |
Locul tipăririi | Bucureşti |
Loc publicare | Bucureşti |
Numele tipografiei | Monitorul Oficial |
Editura | Editura Corint |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 288 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Corint pentru părinți |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 275-285 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Jessica Lahey, profesoară, scriitoare și mamă, se concentrează asupra anilor esențiali din perioada școlară, când părinții trebuie să învețe să le permită propriilor copii să experimenteze dezamăgirea și frustrarea trăite uneori, astfel încât aceștia să poată deveni adulți de succes, rezilienți și autonomi. Parentingul modern este definit de un nivel de supra protecție fără precedent: părinți care contestă profesorii din pricina dezamăgirilor cauzate de carnetul de note, părinți care dirijează prieteniile copiilor și care intervin la locul de joacă. După cum explică autoarea, chiar dacă acești părinți se consideră a fi deosebit de receptivi la bunăstarea copiilor lor, ei nu le oferă de fapt șansa de a experimenta eșecul sau oportunitatea de a învăța să își rezolve singuri problemele. Parentingul excesiv are potențialul de a distruge încrederea unui copil și de a-i submina educația, ne amintește Lahey. Profesorii nu le predau copiilor doar cititul, scrisul și aritmetica. Ei îi învață despre responsabilitate, organizare, bune maniere, moderație și perspectivă – abilități de viață importante pe care copiii le poartă cu ei mult timp după ce părăsesc sala de clasă. Autoarea prezintă un plan cu sfaturi specifice pentru gestionarea temelor, a carnetului de note, a dinamicii sociale și a sportului. Și, cel mai important, ea prezintă un plan pentru a-i ajuta pe părinți să învețe să facă un pas înapoi și să accepte eșecurile copiilor lor. Cu un mesaj puternic, dar totodată cald și înțelept, cartea Cum să fii un părinte mai bun oferă o lectură esențială pentru părinții, profesorii și psihologii care-și doresc să-i ajute pe copii să reușească. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1069274 / 1069274 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ L15 | |
2. | 1069273 / 1069273 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ L15 | |
3. | 1069272 / 1069272 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ L15 | |
4. | 1069271 / 1069271 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ L15 | |
5. | 1069270 / 1069270 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ L15 | |
6. | 1069269 / 1069269 | F2 | Împrumut | Nu | 159.9/ L15 | |
7. | 1069268 / 1069268 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ L15 | |
8. | 1069267 / 1069267 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 38865 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|