Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2021 |
Subiect | psihologia elevului chat |
psihologia adolescentului chat | |
educaţia copiilor chat | |
relaţia profesor-elev chat | |
ISBN | 9789734683840 |
Note | Bibliografie p. 353-396 |
Titlu | |
Titlu | GENERAȚIA Z : o perspectivă psihologică şi educaţională |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | GENERAȚIA Z |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | [autori: Elena Bonchiș, Marius Drugaș, Cecilia Sas, ...] |
Alte informaţii la titlu | o perspectivă psihologică şi educaţională |
Urm. menţ. de responsabilitate | volum coordonat de Elena Bonchiş |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Bonchiș, Elena |
Drugaș, Marius | |
Sas, Cecilia | |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Bonchiș, Elena |
Cod de legătură | coord. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734683840 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 94075 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7/.8 |
082.1Psihologia copilului şi Parenting | |
159.922.7/.8:371 | |
37.064.2 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2021 |
Locul tipăririi | Iași |
Editura | Polirom |
Loc publicare | Iași |
Numele tipografiei | Imprimeriile David |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia elevului |
psihologia adolescentului | |
educaţia copiilor | |
relaţia profesor-elev | |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 399 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologia copilului şi Parenting |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 353-396 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Gîndul de a scrie această carte despre generația Z, pe care noi am botezato hic et nunc, a apărut în urmă cu cîțiva ani, dintro nevoie resimțită acut, asemenea multor altora, de a cunoaște, a înțelege specificul unei cohorte născute, crescute și educate întro lume globalizată, interconectată digital. Se estimează că această generație, căreia i sau dat peste 25 de denumiri, va reprezenta, împreună cu generația Y, aproximativ 7080% din totalul forței de muncă pînă în 2025. Acesta este un motiv în plus pentru a descifra profilul ei psihologic. Cum gîndește? Cum memorează, stochează și actualizează informația? Cît de inteligentă este din punct de vedere emoțional? Ce nivel al stimei de sine manifestă? Cum se raportează la școală și familie? Cît de religioasă este? Cu ce vulnerabilități se confruntă? Am încercat în această lucrare, pe de o parte, să înțelegem, să descriem și să explicăm caracteristicile psiho-educaționale ale acestei generații, iar pe de altă parte, să propunem strategii de optimizare a relațiilor cu familia, cu școala, cu comunitatea în ansamblul ei. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1030803 / 1030803 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ G30 | |
2. | 1030802 / 1030802 | SA | Împrumut | Nu | 159.9/ G30 | |
3. | 1030801 / 1030801 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ G30 | |
4. | 1030800 / 1030800 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ G30 | |
5. | 1030799 / 1030799 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ G30 | |
6. | 1030798 / 1030798 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ G30 | |
7. | 1030797 / 1030797 | F1 | Împrumut | Nu | 159.9/ G30 | |
8. | 1030796 / 1030796 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 94075 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 1 |
|