GENERAȚIA Z : o perspectivă psihologică şi educaţională

Editura Polirom chat
Loc publicare Iași
An 2021
Subiect psihologia elevului chat
psihologia adolescentului chat
educaţia copiilor chat
relaţia profesor-elev chat
ISBN 9789734683840
Note Bibliografie p. 353-396

II 94075

    GENERAȚIA Z : o perspectivă psihologică şi educaţională / [autori: Elena Bonchiș, Marius Drugaș, Cecilia Sas, ...] ; volum coordonat de Elena Bonchiş.- Iași : Polirom , 2021 (Iași : Imprimeriile David) .
    399 p..- (Psihologia copilului şi Parenting).    
    Bibliografie p. 353-396
    Gîndul de a scrie această carte despre generația Z, pe care noi am botezato hic et nunc, a apărut în urmă cu cîțiva ani, dintro nevoie resimțită acut, asemenea multor altora, de a cunoaște, a înțelege specificul unei cohorte născute, crescute și educate întro lume globalizată, interconectată digital. Se estimează că această generație, căreia i sau dat peste 25 de denumiri, va reprezenta, împreună cu generația Y, aproximativ 7080% din totalul forței de muncă pînă în 2025. Acesta este un motiv în plus pentru a descifra profilul ei psihologic. Cum gîndește? Cum memorează, stochează și actualizează informația? Cît de inteligentă este din punct de vedere emoțional? Ce nivel al stimei de sine manifestă? Cum se raportează la școală și familie? Cît de religioasă este? Cu ce vulnerabilități se confruntă? Am încercat în această lucrare, pe de o parte, să înțelegem, să descriem și să explicăm caracteristicile psiho-educaționale ale acestei generații, iar pe de altă parte, să propunem strategii de optimizare a relațiilor cu familia, cu școala, cu comunitatea în ansamblul ei..
    ISBN 9789734683840

    I Bonchiș, Elena
    II Drugaș, Marius
    III Sas, Cecilia
    IV Bonchiș, Elena(coord.)

    1. psihologia elevului
    2. psihologia adolescentului
    3. educaţia copiilor
    4. relaţia profesor-elev

159.922.7/.8
082.1Psihologia copilului şi Parenting
159.922.7/.8:371
37.064.2


299 __ $aGENERAȚIA Z : o perspectivă psihologică şi educaţională
955 __ $a1
200 __ $aGENERAȚIA Z $bCarte tipărită $f[autori: Elena Bonchiș, Marius Drugaș, Cecilia Sas, ...] $eo perspectivă psihologică şi educaţională $gvolum coordonat de Elena Bonchiş
701 __ $aBonchiș, Elena
701 __ $aDrugaș, Marius
701 __ $aSas, Cecilia
702 __ $aBonchiș, Elena $4coord.
010 __ $a9789734683840
035 __ $aII 94075
675 __ $a159.922.7/.8
675 __ $a082.1Psihologia copilului şi Parenting
675 __ $a159.922.7/.8:371
675 __ $a37.064.2
686 __ $a1
608 __ $amonografie
101 __ $arum
210 __ $d2021 $eIași $cPolirom $aIași $gImprimeriile David
606 __ $apsihologia elevului
606 __ $apsihologia adolescentului
606 __ $aeducaţia copiilor
606 __ $arelaţia profesor-elev
215 __ $a399 p.
225 __ $aPsihologia copilului şi Parenting
300 __ $aBibliografie p. 353-396
330 __ $aGîndul de a scrie această carte despre generația Z, pe care noi am botezato hic et nunc, a apărut în urmă cu cîțiva ani, dintro nevoie resimțită acut, asemenea multor altora, de a cunoaște, a înțelege specificul unei cohorte născute, crescute și educate întro lume globalizată, interconectată digital. Se estimează că această generație, căreia i sau dat peste 25 de denumiri, va reprezenta, împreună cu generația Y, aproximativ 7080% din totalul forței de muncă pînă în 2025. Acesta este un motiv în plus pentru a descifra profilul ei psihologic. Cum gîndește? Cum memorează, stochează și actualizează informația? Cît de inteligentă este din punct de vedere emoțional? Ce nivel al stimei de sine manifestă? Cum se raportează la școală și familie? Cît de religioasă este? Cu ce vulnerabilități se confruntă? Am încercat în această lucrare, pe de o parte, să înțelegem, să descriem și să explicăm caracteristicile psiho-educaționale ale acestei generații, iar pe de altă parte, să propunem strategii de optimizare a relațiilor cu familia, cu școala, cu comunitatea în ansamblul ei.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1030803 / 1030803 SA Împrumut Da 159.9/ G30
2. 1030802 / 1030802 SA Împrumut Da 159.9/ G30
3. 1030801 / 1030801 F6 Împrumut Da 159.9/ G30
4. 1030800 / 1030800 F4 Împrumut Da 159.9/ G30
5. 1030799 / 1030799 F3 Împrumut Da 159.9/ G30
6. 1030798 / 1030798 F2 Împrumut Da 159.9/ G30
7. 1030797 / 1030797 F1 Împrumut Nu 159.9/ G30
8. 1030796 / 1030796 D Împrumut la sala de lectură Da II 94075
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 7

Lăsați un comentariu