Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2016 |
Subiect | psihologia copilului chat |
psihologia adolescentului chat | |
psihologia educaţiei chat | |
ISBN | 9789734660162 |
Note | Bibliografie p. 304-308 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734660162 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 35667 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | COPILĂRIA și adolescența |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | provocări actuale în psihologia educației și dezvoltării |
Prima menţ. de resp. | Volum coordonat de Georgeta Pânişoară, Dorina Sălăvăstru și Laurențiu Mitrofan |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2016 |
Locul tipăririi | București |
Numele tipografiei | Lumina Tipo |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 312 p. |
Titlu | |
Titlu | COPILĂRIA și adolescența : provocări actuale în psihologia educației și dezvoltării |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 304-308 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Numeroase studii de psihologie si stiintele educatiei sustin ca o parte dintre problemele cu care se confrunta scoala in prezent sint generate de concentrarea exclusiva pe scopurile academice, pe abilitati. Elevii care nu pot obtine performante de nivel inalt isi pierd interesul si dezvolta comportamente dezadaptative sau se autoexclud din mediul scolar. Volumul analizeaza principalele probleme ale copilariei si adolescentei, precum experienta fricii, sexualitatea, dependenta de internet, preocuparea pentru aspectul fizic sau relatia parinte-copil, subliniind nevoia de reformare a scolii in directia adecvarii la nevoile actuale ale elevului. Elevul traieste intr-o societate caracterizata de multiple probleme, de schimbare si dezvoltare accelerata, iar adaptarea si integrarea cu succes in aceasta societate reprezinta provocari din ce in ce mai mari. Posibilele solutii propuse includ concentrarea scolii pe starea de bine a elevului, pe dezvoltarea afectelor pozitive si a strategiilor de coping, utilizarea umorului in educatie, sprijinirea elevului atit in descoperirea si dezvoltarea resurselor proprii, cit si in consolidarea responsabilitatii si a increderii in sine. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
psihologia adolescentului | |
psihologia educaţiei | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
37.015.3 | |
082.1Collegium. Psihologie | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | coord. |
Autor secundar | Pânişoară, Georgeta |
Cod de legătură | coord. |
Autor secundar | Sălăvăstru, Dorina |
Cod de legătură | coord. |
Autor secundar | Mitrofan, Laurenţiu |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
37.015.3 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 983905 / 0983905 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
2. | 983904 / 0983904 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
3. | 983903 / 0983903 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
4. | 983902 / 0983902 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
5. | 983901 / 0983901 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
6. | 983900 / 0983900 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
7. | 983899 / 0983899 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
8. | 983898 / 0983898 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
9. | 983897 / 0983897 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 35667 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|