Autor | Furman, Ben chat |
Editura | Editura Psy chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2018 |
Subiect | dezvoltarea abilităţilor (copii) chat |
cercetare psihologică chat | |
psihologia copilului chat | |
psihologia adolescentului chat | |
ISBN | 9786069457917 |
Note | Bibliografie p. 270-274 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786069457917 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 88406 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Kids'Skills |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | o metodă centrată pe soluții pentru a antrena copiii să-și depășească problemele și dificultățile |
Metoda Eu Pot în acțiune | |
Prima menţ. de resp. | Ben Furman |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere: Lidia Nistor, Mădălina Anghel |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | Editura Psy |
Data publicării | 2018 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 276 p. |
Alte detalii fizice | fotogr. |
Titlu | |
Titlu | Kids'Skills : o metodă centrată pe soluții pentru a antrena copiii să-și depășească problemele și dificultățile |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 270-274 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Kids'SkilIs (Metoda Eu Pot) este o metodă bazată pe soluții pentru a ajuta copiii și tinerii să își asume responsabilitatea propriilor acțiuni, să depășească problemele emoționale și comportamentale și care pledează pentru învățare într-un mod practic și distractiv. Este un proces de asistare a lor, pas cu pas, pentru a deveni centrați pe soluții, automotivați și responsabili pentru abilitățile care trebuie să le învețe. Această abordare creativă, colaborativă și bazată pe abilități permite copiilor și tinerilor să convertească propriile lor probleme în abilități și îi antrenează să deprindă acele abilități într-o manieră creativă. Această metodă este utilă atît în lucrul cu un copil cît și cu o grupă de copii. Metoda a fost dezvoltată acum 20 de ani în Finlanda de un grup de terapeuți iar în decursul anilor a devenit populară în multe țări din lume. Ideea centrală a metodei este că indiferent de problema pe care o are copilul, există întotdeuna o abilitate care poate fi învățată pentru a-i ajuta să o rezolve. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | dezvoltarea abilităţilor (copii) |
cercetare psihologică | |
psihologia copilului | |
psihologia adolescentului | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.72 |
159.9.07 | |
159.922.8 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Furman, Ben |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Nistor, Lidia |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Anghel, Mădălina |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 159.9/ F98 |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.72 |
159.9.07 | |
159.922.8 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 996887 / 0996887 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ F98 | |
2. | 996886 / 0996886 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ F98 | |
3. | 996885 / 0996885 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ F98 | |
4. | 996884 / 0996884 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ F98 | |
5. | 996883 / 0996883 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ F98 | |
6. | 996882 / 0996882 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 88406 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 1 |
|