Reconstruind copilăria : comodificarea copilului în context publicitar

Autor chat
Editura Editura Universităţii "Al.I. Cuza" chat
Loc publicare Iaşi
An 2024
Subiect copii - condiții sociale chat
publicitate comercială (reclamă) chat
copilărie - România (istoric) chat
psihologia copilului chat
studiu sociologic chat
ISBN 9786067148572
Note Bibliografie p. 175-186

III 39114

Radu, Stela Anca
    Reconstruind copilăria : comodificarea copilului în context publicitar / Stela-Anca Radu ; cuvânt-înainte de Doina Balahur.- Iaşi : Editura Universităţii "Al.I. Cuza" , 2024 (Iași : Imprimeria Universităţii "Al.I. Cuza ") .
    214 p. : fig. color, tab..- (Proiecte europene în științele sociale).    
    Bibliografie p. 175-186
    Una dintre provocările prezentului la care sunt supuși copiii este reprezentată de comodificarea copilului și a copilăriei sale, care presupune de fapt acordarea unei importanțe mai mari câștigului decât bunăstării copilului, prin transformarea a tot ceea ce ține de copii și copilăria acestora într-un mijloc de câștig financiar. Comodificarea presupune convertirea în „marfă” a sentimentelor, a etapelor și trăsăturilor specifice ciclului firesc al vieții, aspecte care nu pot fi cuantificate bănesc, pentru obținerea de profit, copilăria fiind una dintre etapele vieții umane care este supusă fenomenului de comodificare. Cercetarea de faţă analizează acest fenomen care are la bază expunerea la publicitatea audiovizuală, deoarece românii petrec foarte mult timp în fața televizorului, motiv pentru care copiii, persoane vulnerabile, au ajuns mari consumatori ai diferitor produse promovate prin canalul audiovizual..
    ISBN 9786067148572

    I Balahur, Doina(pref.)

    1. copii - condiții sociale
    2. publicitate comercială (reclamă)
    3. copilărie - România (istoric)
    4. psihologia copilului
    5. studiu sociologic

316.346.32-053.2:339.138
159.922.7:658.8
082.1Proiecte europene în științele sociale


035 __ $aIII 39114
299 __ $aReconstruind copilăria : comodificarea copilului în context publicitar
955 __ $a1
200 __ $aReconstruind copilăria $bCarte tipărită $ecomodificarea copilului în context publicitar $fStela-Anca Radu $gcuvânt-înainte de Doina Balahur
700 _0 $aRadu, Stela Anca
702 _0 $4pref. $aBalahur, Doina
010 __ $a9786067148572
675 __ $a316.346.32-053.2:339.138
675 __ $a159.922.7:658.8
675 __ $a082.1Proiecte europene în științele sociale
686 __ $a3/32
608 __ $amonografie
606 __ $acopii - condiții sociale
606 __ $apublicitate comercială (reclamă)
606 __ $acopilărie - România (istoric)
606 __ $apsihologia copilului
606 __ $astudiu sociologic
101 __ $arum
210 __ $d2024 $eIași $aIaşi $gImprimeria Universităţii "Al.I. Cuza " $cEditura Universităţii "Al.I. Cuza"
215 __ $a214 p. $cfig. color, tab.
225 __ $aProiecte europene în științele sociale
830 __ $a316.3/ R17
300 __ $aBibliografie p. 175-186
330 __ $aUna dintre provocările prezentului la care sunt supuși copiii este reprezentată de comodificarea copilului și a copilăriei sale, care presupune de fapt acordarea unei importanțe mai mari câștigului decât bunăstării copilului, prin transformarea a tot ceea ce ține de copii și copilăria acestora într-un mijloc de câștig financiar. Comodificarea presupune convertirea în „marfă” a sentimentelor, a etapelor și trăsăturilor specifice ciclului firesc al vieții, aspecte care nu pot fi cuantificate bănesc, pentru obținerea de profit, copilăria fiind una dintre etapele vieții umane care este supusă fenomenului de comodificare. Cercetarea de faţă analizează acest fenomen care are la bază expunerea la publicitatea audiovizuală, deoarece românii petrec foarte mult timp în fața televizorului, motiv pentru care copiii, persoane vulnerabile, au ajuns mari consumatori ai diferitor produse promovate prin canalul audiovizual.
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu