Editura | Litera chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2021 |
Subiect | psihologia copilului chat |
emoții (carte pentru copii) chat | |
educație parentală chat | |
tulburări de comportament (copii) chat | |
educaţia copiilor în familie chat | |
ISBN | 9786063375590 |
Titlu | |
Titlu | Copilul meu are personalitate : Înțelege-l și învață să-l liniștești! |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Copilul meu are personalitate |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | Înțelege-l și învață să-l liniștești! |
Prima menţ. de resp. | Marina Failliot-Laloux |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba franceză: Andreea Floricică |
ilustrații: Claire Morel-Fatio | |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Floricică, Andreea |
Cod de legătură | trad. |
il. | |
Autor secundar | Morel-Fatio, Claire |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786063375590 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 37238 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
37.018.1 | |
082.1Fundamentele educației pozitive | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
emoții (carte pentru copii) | |
educație parentală | |
tulburări de comportament (copii) | |
educaţia copiilor în familie | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2021 |
Locul tipăririi | București |
Editura | Litera |
Loc publicare | Bucureşti |
Numele tipografiei | Monitorul Oficial |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 80 p. |
Alte detalii fizice | il. color |
Serii | |
Titlul seriei | Fundamentele educației pozitive |
Larousse | |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 159.9/ F16 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Crize de nervi, furie, certuri interminabile, uși trântite și chiar insulte... Copilul tău are o personalitate imposibilă și nu vrea să asculte de nimic. Ai încercat tot și te simți depășit. Traiul cu un copil care are o personalitate dificilă se poate dovedi epuizant pentru părinți. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1031817 / 1031817 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ F16 | |
2. | 1031816 / 1031816 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ F16 | |
3. | 1031815 / 1031815 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ F16 | |
4. | 1031814 / 1031814 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ F16 | |
5. | 1031813 / 1031813 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ F16 | |
6. | 1031812 / 1031812 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ F16 | |
7. | 1031811 / 1031811 | F1 | Împrumut | Nu | 159.9/ F16 | |
8. | 1031810 / 1031810 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 37238 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|