Cum să îmbunătățim disciplina copiilor la școală

Autor chat
Editura Orizonturi chat
Loc publicare Bucureşti
An 2015
Subiect psihologia copilului chat
tulburări de comportament (copii) chat
elevi dificili (educație) chat
ISBN 9789737362926

II 92316

Greene, Ross W.
    Cum să îmbunătățim disciplina copiilor la școală / Ross W. Greene ; traducere de Roxana Cristian.- Bucureşti : Orizonturi , 2015.
    299 p..- (Metode moderne de creștere și educare a copiilor).
    ISBN 9789737362926

    I Cristian, Roxana(trad.)

    1. psihologia copilului
    2. tulburări de comportament (copii)
    3. elevi dificili (educație)

159.922.7:37
376.5.018.1
082.1Metode moderne de creștere și educare a copiilor


035 __ $aII 92316
299 __ $aCum să îmbunătățim disciplina copiilor la școală
975 __ $a159.922.7 $a376.5.018.1 $a082.1
955 __ $a1
200 __ $aCum să îmbunătățim disciplina copiilor la școală $bCarte tipărită $fRoss W. Greene $gtraducere de Roxana Cristian
700 _0 $aGreene, Ross W.
702 _0 $4trad. $aCristian, Roxana
010 __ $a9789737362926
675 __ $a159.922.7:37
675 __ $a376.5.018.1
675 __ $a082.1Metode moderne de creștere și educare a copiilor
686 __ $a1
608 __ $amonografie
606 __ $apsihologia copilului
606 __ $atulburări de comportament (copii)
606 __ $aelevi dificili (educație)
101 __ $arum
210 __ $d2015 $aBucureşti $cOrizonturi
215 __ $a299 p.
225 __ $aMetode moderne de creștere și educare a copiilor
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1018419 / 1018419 SC Împrumut Da 159.9/ G79
2. 1018418 / 1018418 SC Împrumut Da 159.9/ G79
3. 1018417 / 1018417 F6 Împrumut Da 159.9/ G79
4. 1018416 / 1018416 F4 Împrumut Da 159.9/ G79
5. 1018415 / 1018415 F3 Împrumut Da 159.9/ G79
6. 1018414 / 1018414 F2 Împrumut Da 159.9/ G79
7. 1018413 / 1018413 F1 Împrumut Da 159.9/ G79
8. 1018412 / 1018412 D Împrumut la sala de lectură Da II 92316
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SC Împrumut 2

Disponibile: 8

Lăsați un comentariu