Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 98658 |
Titlu | |
Titlu | Bullyingul şcolar : protejează, identifică, rezolvă |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Bullyingul şcolar |
Alte informaţii la titlu | protejează, identifică, rezolvă |
Prima menţ. de resp. | Florence Millot |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba franceză de Gregoria Petrea |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Millot, Florence |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Petrea, Gregoria |
Cod de legătură | trad. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786060563648 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
316.624 | |
082.110 sfaturi-cheie | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
comportament deviant | |
hărtuire | |
bullying | |
agresivitate | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Gama |
Data publicării | 2022 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 78 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Serii | |
Titlul seriei | 10 sfaturi-cheie |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Mai mult ca oricând, subiectul bullyingului în școli este astăzi în atenția tuturor. Bineînțeles, intimidările au existat dintotdeauna și situațiile în care un grup de elevi aleg un copil și îl transformă în țapul lor ispășitor s-au întâlnit în curțile tuturor școlilor și liceelor. Acest fenomen a devenit tot mai răspândit, deoarece bullyingul este acum omniprezent, în diferite forme: verbal, comportamental și digital. Această carte conține: • Perspective asupra cauzelor, manifestărilor și consecințelor bullyingului; • O mulțime de soluții care și-au dovedit eficiența și care completează aceste 10 sfaturi-cheie, ca să-ți susții copilul și să-i oferi instrumentele necesare să se protejeze, să se apere și să-și sporească încrederea în sine. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1065102 / 1065102 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ M73 | |
2. | 1065101 / 1065101 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ M73 | |
3. | 1065100 / 1065100 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ M73 | |
4. | 1065099 / 1065099 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ M73 | |
5. | 1065098 / 1065098 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ M73 | |
6. | 1065097 / 1065097 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ M73 | |
7. | 1065096 / 1065096 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ M73 | |
8. | 1065095 / 1065095 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 98658 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|