Autor | Holt, John chat |
Editura | Editura Trei chat |
Loc publicare | București |
An | 2018 |
Subiect | psihologia copilului chat |
ISBN | 9786064005489 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786064005489 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 89564 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Învățăm tot timpul |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | John Holt |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Cristina Călărășanu |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Editura Trei |
Data publicării | 2018 |
Locul tipăririi | Bucureşti |
Numele tipografiei | EuroBusiness Tipar |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 207 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologie practică pentru părinți |
Titlu | |
Titlu | Învățăm tot timpul |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | ... e necesar oare ca învățarea să se producă într-un cadru fix, după anumite reguli, sau învățăm oricând, la fel de natural precum respirăm, din ceea ce trăim și din ceea ce vedem zi de zi în jurul nostru? E nevoie să împingem copiii de la spate și să intervenim cu stimulente sau pedepse pentru ca ei să învețe? Nicidecum. „Învățarea chiar e distractivă”, ne spune John Holt, cu atât mai mult cu cât e încurajată de curiozitatea inerentă copiilor și de dorința lor de a face lucrurile „ca oamenii mari”. În această carte, autorul aduce numeroase exemple și oferă metode ingenioase pentru a ajuta copiii să nu se blocheze în mecanismele ruginite ale educației formale. El vorbește despre deprinderea scris-cititului, a aritmeticii, a muzicii, a științelor – întorcându-se în permanență la aplicațiile practice ale acestora și la bucuria pe care o generează atunci când se transformă în abilități. Rândurile sale transmit optimism, încredere și, mai ales, dragoste pentru cei mai mici dintre noi – susținând ideea că învățarea se produce firesc și cu rezultate din cele mai bune, atunci când nu e îngrădită și compartimentată. John Holt (1927–1985), apreciatul reformator al sistemului tradiţional de învăţământ din SUA, a promovat şcolarizarea la domiciliu şi a devenit celebru pe întregul mapamond în 1964 odată cu volumul How Children Fail (Cum eşuează copiii). De același autor, a mai apărut la Editura Trei, Cum învață copiii (2015). |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
082.1Psihologie practică pentru părinți | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Holt, John |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Călărășanu, Cristina |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 995217 / 0995217 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
2. | 995216 / 0995216 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
3. | 995215 / 0995215 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
4. | 995214 / 0995214 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
5. | 995213 / 0995213 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
6. | 995212 / 0995212 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
7. | 995211 / 0995211 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
8. | 995210 / 0995210 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
9. | 995209 / 0995209 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 89564 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|