Autor | Whitson, Signe chat |
Editura | Herald chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2022 |
Subiect | comportament antisocial chat |
violență în școală (prevenire) chat | |
agresivitate online chat | |
psihologia copilului chat | |
ISBN | 9789731119304 |
Note | Bibliografie p. 247-253 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 99647 |
Titlu | |
Titlu | Stop Bullying : 8 strategii eficiente pentru părinţi şi profesori de recunoaştere, oprire şi prevenire a comportamentului agresiv |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Stop Bullying |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | 8 strategii eficiente pentru părinţi şi profesori de recunoaştere, oprire şi prevenire a comportamentului agresiv |
Prima menţ. de resp. | Signe Whitson |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba engleză: Sorin Moisescu |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Whitson, Signe |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Moisescu, Sorin |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789731119304 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 316.624.2 |
316.613.43:37.062 | |
159.922.7 | |
082.1Psihopractica | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 3/32 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | comportament antisocial |
violență în școală (prevenire) | |
agresivitate online | |
psihologia copilului | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Menţiuni de ediţie | |
Menţiuni de ediţie | Ed. a 2-a |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Data publicării | 2022 |
Editura | Herald |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 253 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihopractica |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 247-253 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | In prezent, mai mult decat oricand, climatul cultural si social pare sa incurajeze cruzimea si agresivitatea, chiar si in randul celor mai tineri. Pe langa traditionalele tachinari din sala de clasa ori de pe terenul de joaca, retelele de socializare atat de raspandite si de influente reprezinta un mediu propice pentru atac si umilinte. Desi din perspectiva adultului aceste incidente „inofensive” sunt minore si pot fi trecute cu vederea, pentru victime suferinta este reala. Uneori, consecintele actelor de agresiune sunt iremediabile, ducand pana la comportamente de autovatamare. Signe Whitson reuseste sa atraga atentia asupra agresiunii petrecute in scoli, la joaca, pe internet, precum si asupra faptului ca schimbarea atitudinii pe care martorii si victimele o au fata de agresiune poate combate eficient comportamentele agresive. Prin exercitii si exemple, Whitson demonstreaza ca adultii pot invata si implementa numeroase tehnici rapide si accesibile prin care pot usura enorm viata copiilor. Acest volum cuprinde 8 strategii de baza pentru parinti, cadre didactice, consilieri scolari si alti specialisti din domeniul educatiei. Aplicandu-le zi de zi, se poate crea un climat scolar pozitiv, se poate combate bullying-ul cibernetic si se sprijina cultivarea competentelor emotionale si sociale. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1072995 / 1072995 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 99647 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|