Cum să îi atragem pe copiii mici în uluitoarea lume a muzeelor

Autor chat
Editura Casa Editorială Signatura chat
Loc publicare Florești
An 2022
Subiect educație timpurie chat
psihologia copilului chat
ISBN 9786069071786
Note Bibliografie p. 166-171

III 39087

Shaffer, Sharon E.
    Cum să îi atragem pe copiii mici în uluitoarea lume a muzeelor / Sharon E. Shaffer ; [traducere din limba engleză de Alina Hucai].- Florești : Casa Editorială Signatura , 2022 (București : Rotografika) .
    171 p. : fig..- (Mindset).    
    Bibliografie p. 166-171
    Sharon E. Shaffer este consultant muzeal si expert principal in domeniul invatarii timpurii si al educatiei muzeale, iar activitatea desfasurata in cadrul Institutului Smithsonian ii este completata de o cariera didactica la Universitatea din Virginia, unde preda de mai bine de un deceniu. Din perspectiva expertizei centrate pe educatia in cadrul muzeului si a experientei in educarea copiilor mici prin arta, obiecte si colectii, Sharon E. Shaffer scrie cartea Cum sa ii atragem pe copiii mici in uluitoarea lume a muzeelor, o fascinanta incursiune multidisciplinara care pledeaza pentru dezvoltarea informala a copiilor, si prin intelegerea rolului educativ al muzeelor. Volumul este structurat in trei sectiuni, continand sapte capitole. Astfel, prima sectiune, "Intelegerea publicului format din copiii mici care viziteaza muzeele. Trecut si prezent", abordeaza subiectul din perspectiva generala diacronica si pedagogica, rezervandu-i trei capitole: "Copiii si muzeele. Introducere", "Istoria copiilor si a muzeelor din America. Scurta prezentare generala" si "Teoria invatarii si primii ani de viata". Cea de-a doua sectiune, "Conceperea programelor care ii implica pe copii in operatiunea de construire a semnificatiei", trateaza subiectul din perspectiva integrativa, inventariind diverse modele educationale in educatia timpurie si racordandu-le celor mai bune practici de planificare a copilariri mici in cadrul muzeelor. In final, ultima sectiune a cartii, "Ceea ce face diferenta..
    ISBN 9786069071786

    I Hucai, Alina(trad.)

    1. educație timpurie
    2. psihologia copilului

372.3
159.922.7
082.1Mindset


035 __ $aIII 39087
299 __ $aCum să îi atragem pe copiii mici în uluitoarea lume a muzeelor
955 __ $a1
200 __ $aCum să îi atragem pe copiii mici în uluitoarea lume a muzeelor $fSharon E. Shaffer $g[traducere din limba engleză de Alina Hucai] $bCarte tipărită
700 __ $aShaffer, Sharon E.
702 __ $aHucai, Alina $4trad.
010 __ $a9786069071786
675 __ $a372.3
675 __ $a159.922.7
675 __ $a082.1Mindset
686 __ $a37
608 __ $amonografie
606 __ $aeducație timpurie
606 __ $apsihologia copilului
101 __ $arum
210 __ $aFlorești $cCasa Editorială Signatura $d2022 $eBucurești $gRotografika
215 __ $a171 p. $cfig.
225 __ $aMindset
300 __ $aBibliografie p. 166-171
330 __ $aSharon E. Shaffer este consultant muzeal si expert principal in domeniul invatarii timpurii si al educatiei muzeale, iar activitatea desfasurata in cadrul Institutului Smithsonian ii este completata de o cariera didactica la Universitatea din Virginia, unde preda de mai bine de un deceniu. Din perspectiva expertizei centrate pe educatia in cadrul muzeului si a experientei in educarea copiilor mici prin arta, obiecte si colectii, Sharon E. Shaffer scrie cartea Cum sa ii atragem pe copiii mici in uluitoarea lume a muzeelor, o fascinanta incursiune multidisciplinara care pledeaza pentru dezvoltarea informala a copiilor, si prin intelegerea rolului educativ al muzeelor. Volumul este structurat in trei sectiuni, continand sapte capitole. Astfel, prima sectiune, "Intelegerea publicului format din copiii mici care viziteaza muzeele. Trecut si prezent", abordeaza subiectul din perspectiva generala diacronica si pedagogica, rezervandu-i trei capitole: "Copiii si muzeele. Introducere", "Istoria copiilor si a muzeelor din America. Scurta prezentare generala" si "Teoria invatarii si primii ani de viata". Cea de-a doua sectiune, "Conceperea programelor care ii implica pe copii in operatiunea de construire a semnificatiei", trateaza subiectul din perspectiva integrativa, inventariind diverse modele educationale in educatia timpurie si racordandu-le celor mai bune practici de planificare a copilariri mici in cadrul muzeelor. In final, ultima sectiune a cartii, "Ceea ce face diferenta.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1073943 / 1073943 SA Împrumut Da 372/ S52
2. 1073942 / 1073942 F6 Împrumut Da 372/ S52
3. 1073941 / 1073941 F4 Împrumut Da 372/ S52
4. 1073940 / 1073940 F1 Împrumut Da 372/ S52
5. 1073939 / 1073939 D Împrumut la sala de lectură Da III 39087
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 1

Disponibile: 5

Lăsați un comentariu