Filosofia educației : statut, dimensiuni, configurări

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iaşi
An 2022
Subiect ştiinţa educaţiei chat
filosofia educației chat
ISBN 9789734692347

III 38254

Cucoş, Constantin
    Filosofia educației : statut, dimensiuni, configurări / Constantin Cucoş.- Iaşi : Polirom , 2022 (Suceava : Tipo Lidana) .
    280 p..- (Collegium. Ştiinţele educaţiei).    
    Rezultat al unui parcurs de peste 35 de ani de activitate universitara, de actor implicat in formarea studentilor si profesorilor, lucrarea constituie o incununare a interesului constant al autorului pentru reflectia filosofica asupra educatiei. Dupa o introducere teoretica in care sunt descrise statutul, importanta si ipostazele acestei ramuri a filosofiei aplicate, lucrarea prezinta, in capitole separate, dimensiuni si tematizari ale educatiei din punct de vedere ontologic, teleologic, praxiologic, epistemologic, axiologic, normativ si dialectic. De la educatia digitala si autoformare pana la pedagogia "bunului-simt”, bullying si construirea identitara in raport cu alteritatea, cartea ofera o abordare ampla si integratoare pentru profesorii, psihopedagogii si specialistii in stiintele educatiei interesati de importanta unei viziuni coerente asupra educatiei din toate domeniile..
    ISBN 9789734692347

    1. ştiinţa educaţiei
    2. filosofia educației

37:1
37.013
082.1Collegium. Ştiinţele educaţiei


299 __ $aFilosofia educației : statut, dimensiuni, configurări
955 __ $a1
200 __ $aFilosofia educației $estatut, dimensiuni, configurări $fConstantin Cucoş $bCarte tipărită
700 __ $aCucoş, Constantin
010 __ $a9789734692347
035 __ $aIII 38254
675 __ $a37:1
675 __ $a37.013
675 __ $a082.1Collegium. Ştiinţele educaţiei
686 __ $a37
608 __ $amonografie
606 __ $aştiinţa educaţiei
606 __ $afilosofia educației
101 __ $arum
210 __ $aIaşi $cPolirom $d2022 $gTipo Lidana $eSuceava
215 __ $a280 p.
225 __ $aCollegium. Ştiinţele educaţiei
830 __ $a37/ C93
330 __ $aRezultat al unui parcurs de peste 35 de ani de activitate universitara, de actor implicat in formarea studentilor si profesorilor, lucrarea constituie o incununare a interesului constant al autorului pentru reflectia filosofica asupra educatiei. Dupa o introducere teoretica in care sunt descrise statutul, importanta si ipostazele acestei ramuri a filosofiei aplicate, lucrarea prezinta, in capitole separate, dimensiuni si tematizari ale educatiei din punct de vedere ontologic, teleologic, praxiologic, epistemologic, axiologic, normativ si dialectic. De la educatia digitala si autoformare pana la pedagogia "bunului-simt”, bullying si construirea identitara in raport cu alteritatea, cartea ofera o abordare ampla si integratoare pentru profesorii, psihopedagogii si specialistii in stiintele educatiei interesati de importanta unei viziuni coerente asupra educatiei din toate domeniile.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1057227 / 1057227 SA Împrumut Da 37/ C93
2. 1057226 / 1057226 SA Împrumut Da 37/ C93
3. 1057225 / 1057225 F6 Împrumut Da 37/ C93
4. 1057224 / 1057224 F4 Împrumut Da 37/ C93
5. 1057223 / 1057223 F3 Împrumut Da 37/ C93
6. 1057222 / 1057222 F2 Împrumut Da 37/ C93
7. 1057221 / 1057221 F1 Împrumut Da 37/ C93
8. 1057220 / 1057220 D Împrumut la sala de lectură Da III 38254
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 8

Lăsați un comentariu