Autor | Cucoş, Constantin chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2022 |
Subiect | ştiinţa educaţiei chat |
filosofia educației chat | |
ISBN | 9789734692347 |
Titlu | |
Titlu | Filosofia educației : statut, dimensiuni, configurări |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Filosofia educației |
Alte informaţii la titlu | statut, dimensiuni, configurări |
Prima menţ. de resp. | Constantin Cucoş |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Cucoş, Constantin |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734692347 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 38254 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37:1 |
37.013 | |
082.1Collegium. Ştiinţele educaţiei | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | ştiinţa educaţiei |
filosofia educației | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2022 |
Numele tipografiei | Tipo Lidana |
Locul tipăririi | Suceava |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 280 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Collegium. Ştiinţele educaţiei |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 37/ C93 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Rezultat al unui parcurs de peste 35 de ani de activitate universitara, de actor implicat in formarea studentilor si profesorilor, lucrarea constituie o incununare a interesului constant al autorului pentru reflectia filosofica asupra educatiei. Dupa o introducere teoretica in care sunt descrise statutul, importanta si ipostazele acestei ramuri a filosofiei aplicate, lucrarea prezinta, in capitole separate, dimensiuni si tematizari ale educatiei din punct de vedere ontologic, teleologic, praxiologic, epistemologic, axiologic, normativ si dialectic. De la educatia digitala si autoformare pana la pedagogia "bunului-simt”, bullying si construirea identitara in raport cu alteritatea, cartea ofera o abordare ampla si integratoare pentru profesorii, psihopedagogii si specialistii in stiintele educatiei interesati de importanta unei viziuni coerente asupra educatiei din toate domeniile. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1057227 / 1057227 | SA | Împrumut | Nu | 37/ C93 | |
2. | 1057226 / 1057226 | SA | Împrumut | Da | 37/ C93 | |
3. | 1057225 / 1057225 | F6 | Împrumut | Da | 37/ C93 | |
4. | 1057224 / 1057224 | F4 | Împrumut | Da | 37/ C93 | |
5. | 1057223 / 1057223 | F3 | Împrumut | Da | 37/ C93 | |
6. | 1057222 / 1057222 | F2 | Împrumut | Da | 37/ C93 | |
7. | 1057221 / 1057221 | F1 | Împrumut | Da | 37/ C93 | |
8. | 1057220 / 1057220 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 38254 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 1 |
|