Autor | Cucoş, Constantin chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2024 |
Subiect | ştiinţa educaţiei chat |
pedagogie chat | |
învățământ dual chat | |
educaţie interculturală chat | |
ISBN | 9789734697052 |
Note | Bibliografie p. 255-259 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 39097 |
Titlu | |
Titlu | Educația : preocupări, viziuni, previziuni |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Educația |
Alte informaţii la titlu | preocupări, viziuni, previziuni |
Prima menţ. de resp. | Constantin Cucoş |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Cucoş, Constantin |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734697052 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.013 |
082.1Ştiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehnici | |
371:008 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | ştiinţa educaţiei |
pedagogie | |
învățământ dual | |
educaţie interculturală | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2024 |
Numele tipografiei | Sedcom Libris |
Locul tipăririi | Iași |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 263 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Ştiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehnici |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 37/ C93 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Educația este un domeniu deosebit de dinamic, iar provocările ivite obligă la atitudini sau abordări reflexive responsabile și în cunoștință de cauză. De multe ori, provocările practice depășesc presupozițiile teoretice – clasice sau mai noi – și, de aceea, revizuirile sau resemnificările ideatice devin obligatorii. Volumul pune laolaltă, integrează și valorizează o multitudine de perspective recente atât prin abordări teoretice „clasice”, de tip academic, cât și prin poziționări libere, expozeuri eseistice, construcții deductive, reprezentări sau opinii exprimate în ultimii ani în interviuri, confesiuni, „povești de viață”. Toate aduc însă contribuții importante la teme de actualitate în educație: justificarea și funcționalitatea unei pedagogii digitale, statutul și căile de implementare ale învățământului dual, noi competențe care ar trebui asumate de profesori, influența gadgeturilor în dezvoltarea tinerilor, statutul profesorului debutant, rolul spiritualității în structurarea personalității, „epopeea” generării, asumării și implementării noilor legi ale educației. |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 255-259 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1074043 / 1074043 | SA | Împrumut | Da | 37/ C93 | |
2. | 1074042 / 1074042 | SA | Împrumut | Da | 37/ C93 | |
3. | 1074041 / 1074041 | F6 | Împrumut | Da | 37/ C93 | |
4. | 1074040 / 1074040 | F4 | Împrumut | Da | 37/ C93 | |
5. | 1074039 / 1074039 | F3 | Împrumut | Da | 37/ C93 | |
6. | 1074038 / 1074038 | F2 | Împrumut | Da | 37/ C93 | |
7. | 1074037 / 1074037 | F1 | Împrumut | Da | 37/ C93 | |
8. | 1074036 / 1074036 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 39097 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|