Educația : preocupări, viziuni, previziuni

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iaşi
An 2024
Subiect ştiinţa educaţiei chat
pedagogie chat
învățământ dual chat
educaţie interculturală chat
ISBN 9789734697052
Note Bibliografie p. 255-259

Cucoş, Constantin
    Educația : preocupări, viziuni, previziuni / Constantin Cucoş.- Iaşi : Polirom , 2024 (Iași : Sedcom Libris) .
    263 p..- (Ştiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehnici).    
    Educația este un domeniu deosebit de dinamic, iar provocările ivite obligă la atitudini sau abordări reflexive responsabile și în cunoștință de cauză. De multe ori, provocările practice depășesc presupozițiile teoretice – clasice sau mai noi – și, de aceea, revizuirile sau resemnificările ideatice devin obligatorii. Volumul pune laolaltă, integrează și valorizează o multitudine de perspective recente atât prin abordări teoretice „clasice”, de tip academic, cât și prin poziționări libere, expozeuri eseistice, construcții deductive, reprezentări sau opinii exprimate în ultimii ani în interviuri, confesiuni, „povești de viață”. Toate aduc însă contribuții importante la teme de actualitate în educație: justificarea și funcționalitatea unei pedagogii digitale, statutul și căile de implementare ale învățământului dual, noi competențe care ar trebui asumate de profesori, influența gadgeturilor în dezvoltarea tinerilor, statutul profesorului debutant, rolul spiritualității în structurarea personalității, „epopeea” generării, asumării și implementării noilor legi ale educației.
    Bibliografie p. 255-259.
    ISBN 9789734697052

    1. ştiinţa educaţiei
    2. pedagogie
    3. învățământ dual
    4. educaţie interculturală

37.013
082.1Ştiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehnici
371:008


299 __ $aEducația : preocupări, viziuni, previziuni
955 __ $a1
200 __ $aEducația $epreocupări, viziuni, previziuni $fConstantin Cucoş $bCarte tipărită
700 __ $aCucoş, Constantin
010 __ $a9789734697052
675 __ $a37.013
675 __ $a082.1Ştiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehnici
675 __ $a371:008
686 __ $a37
608 __ $amonografie
606 __ $aştiinţa educaţiei
606 __ $apedagogie
606 __ $aînvățământ dual
606 __ $aeducaţie interculturală
101 __ $arum
210 __ $aIaşi $cPolirom $d2024 $gSedcom Libris $eIași
215 __ $a263 p.
225 __ $aŞtiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehnici
830 __ $a37/ C93
330 __ $aEducația este un domeniu deosebit de dinamic, iar provocările ivite obligă la atitudini sau abordări reflexive responsabile și în cunoștință de cauză. De multe ori, provocările practice depășesc presupozițiile teoretice – clasice sau mai noi – și, de aceea, revizuirile sau resemnificările ideatice devin obligatorii. Volumul pune laolaltă, integrează și valorizează o multitudine de perspective recente atât prin abordări teoretice „clasice”, de tip academic, cât și prin poziționări libere, expozeuri eseistice, construcții deductive, reprezentări sau opinii exprimate în ultimii ani în interviuri, confesiuni, „povești de viață”. Toate aduc însă contribuții importante la teme de actualitate în educație: justificarea și funcționalitatea unei pedagogii digitale, statutul și căile de implementare ale învățământului dual, noi competențe care ar trebui asumate de profesori, influența gadgeturilor în dezvoltarea tinerilor, statutul profesorului debutant, rolul spiritualității în structurarea personalității, „epopeea” generării, asumării și implementării noilor legi ale educației.
300 __ $aBibliografie p. 255-259
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1074043 / 1074043 SA Împrumut Da 37/ C93
2. 1074042 / 1074042 SA Împrumut Da 37/ C93
3. 1074041 / 1074041 F6 Împrumut Da 37/ C93
4. 1074040 / 1074040 F4 Împrumut Da 37/ C93
5. 1074039 / 1074039 F3 Împrumut Da 37/ C93
6. 1074038 / 1074038 F2 Împrumut Da 37/ C93
7. 1074037 / 1074037 F1 Împrumut Da 37/ C93
8. 1074036 / 1074036 D Împrumut la sala de lectură Da
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 8

Lăsați un comentariu