Sănătatea mentală a elevului : ghid pentru personalul didactic

Autor chat
Editura Editura Trei chat
Loc publicare București
An 2015
Subiect sănătatea şi igiena sistemului nervos chat
psihologia elevului chat
aprecierea şi controlul progresului elevilor chat
psihologia copilului chat
copii cu defecte mentale chat
ISBN 9786067193770
Note Bibliografie p. 395-397

II 83767

Dikel, William
    Sănătatea mentală a elevului : ghid pentru personalul didactic / Dr. William Dikel ; traducere din engleză de Daniela Andronache.- București : Editura Trei , 2015.
    399 p..- (Educație și formare).    
    Bibliografie p. 395-397
    Unu din cinci copii și adolescenţi suferă de o tulburare mentală, potrivit unui studiu nord-american din 2013. Cartea de faţă oferă profesorilor, psihologilor școlari și managerilor din domeniul educaţional informaţiile psihologice și strategiile didactice necesare pentru a asigura un mediu previzibil, empatic și sigur pentru elevii afectaţi de ADHD, tulburări de conduită, anxităţi, depresii, autism, adicţii și alte afecţiuni psihice. Acest ghid practic oferă informaţii și sfaturi legate de managementul clasei și de stilul de învăţare al elevilor cu vulnerabilităţi psihice, dar propune și o serie de intervenţii psihologice suportive, comportamentale și de învăţare socio-emoţională, realizabile împreună cu părinţii și psihologii școlari. "Toţi copiii, toţi elevii trebuie sprijiniţi pentru a reuși. Cei care se confruntă cu probleme din zona sănătăţii mentale beneficiază de foarte puţină asistenţă, iar uneori sunt neglijaţi sau ignoraţi. Această carte le oferă profesorilor repere strategice și instrumente foarte utile pentru a contribui la bunăstarea mentală a celor cu care lucrează". – Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti William Dikel este profesor de psihiatrie la Universitatea din Minnesota ?i are o experienţă de trei decenii în consultanţă privind sănătatea psihică a elevilor..
    ISBN 9786067193770

    I Andronache, Daniela

    1. sănătatea şi igiena sistemului nervos
    2. psihologia elevului
    3. aprecierea şi controlul progresului elevilor
    4. psihologia copilului
    5. copii cu defecte mentale

613.8-053.2:37(036)
616.89-008.44-053-2(036)
371.26
159.922.7
082.1Educație și formare


010 __ $a9786067193770
035 __ $aII 83767
101 0_ $arum
200 0_ $aSănătatea mentală a elevului $bCarte tipărită $eghid pentru personalul didactic $fDr. William Dikel $gtraducere din engleză de Daniela Andronache
210 ## $aBucurești $cEditura Trei $d2015
215 __ $a399 p.
225 0_ $aEducație și formare
299 __ $aSănătatea mentală a elevului : ghid pentru personalul didactic
300 __ $aBibliografie p. 395-397
330 __ $aUnu din cinci copii și adolescenţi suferă de o tulburare mentală, potrivit unui studiu nord-american din 2013. Cartea de faţă oferă profesorilor, psihologilor școlari și managerilor din domeniul educaţional informaţiile psihologice și strategiile didactice necesare pentru a asigura un mediu previzibil, empatic și sigur pentru elevii afectaţi de ADHD, tulburări de conduită, anxităţi, depresii, autism, adicţii și alte afecţiuni psihice. Acest ghid practic oferă informaţii și sfaturi legate de managementul clasei și de stilul de învăţare al elevilor cu vulnerabilităţi psihice, dar propune și o serie de intervenţii psihologice suportive, comportamentale și de învăţare socio-emoţională, realizabile împreună cu părinţii și psihologii școlari. "Toţi copiii, toţi elevii trebuie sprijiniţi pentru a reuși. Cei care se confruntă cu probleme din zona sănătăţii mentale beneficiază de foarte puţină asistenţă, iar uneori sunt neglijaţi sau ignoraţi. Această carte le oferă profesorilor repere strategice și instrumente foarte utile pentru a contribui la bunăstarea mentală a celor cu care lucrează". – Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti William Dikel este profesor de psihiatrie la Universitatea din Minnesota ?i are o experienţă de trei decenii în consultanţă privind sănătatea psihică a elevilor.
606 __ $asănătatea şi igiena sistemului nervos
606 __ $apsihologia elevului
606 __ $aaprecierea şi controlul progresului elevilor
606 __ $apsihologia copilului
606 __ $acopii cu defecte mentale
608 __ $aAbraham, Daniel
675 __ $a613.8-053.2:37(036)
675 __ $a616.89-008.44-053-2(036)
675 __ $a371.26
675 __ $a159.922.7
675 __ $a082.1Educație și formare
686 __ $a61
700 _0 $aDikel, William
702 _0 $aAndronache, Daniela
975 00 $a:37 $a613.8
975 00 $a(036)
975 00 $a-053.2
975 00 $a616.89
975 00 $a(036)
975 00 $a-008.44 $a-053 $a-2
975 00 $a371.26
975 00 $a159.922.7
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 980280 / 0980280 SA Împrumut Da 613.8/ D41
2. 980279 / 0980279 SA Împrumut Da 613.8/ D41
3. 980278 / 0980278 F6 Împrumut Da 613.8/ D41
4. 980277 / 0980277 F6 Împrumut Da 613.8/ D41
5. 980276 / 0980276 F6 Împrumut Da 613.8/ D41
6. 980275 / 0980275 F4 Împrumut Nu 613.8/ D41
7. 980274 / 0980274 F3 Împrumut Da 613.8/ D41
8. 980273 / 0980273 F2 Împrumut Da 613.8/ D41
9. 980272 / 0980272 F1 Împrumut Da 613.8/ D41
10. 909301 / 0909301 SA Împrumut Da 613.8/ D41
11. 909300 / 0909300 SA Împrumut Da 613.8/ D41
12. 909299 / 0909299 SC Împrumut Da 613.8/ D41
13. 909298 / 0909298 SC Împrumut Da 613.8/ D41
14. 909297 / 0909297 F6 Împrumut Da 613.8/ D41
15. 909296 / 0909296 F4 Împrumut Da 613.8/ D41
16. 909295 / 0909295 F3 Împrumut Da 613.8/ D41
17. 909294 / 0909294 F2 Împrumut Da 613.8/ D41
18. 909293 / 0909293 F1 Împrumut Da 613.8/ D41
19. 909292 / 0909292 D Împrumut la sala de lectură Da II 83767
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 2
F2 Împrumut 2
F3 Împrumut 2
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 4
SA Împrumut 4
SC Împrumut 2

Disponibile: 18

Lăsați un comentariu