Portofoliul - metodă alternativă de evaluare în procesul de învățământ

Autor chat
Editura PIM chat
Loc publicare Iaşi
An 2015
Subiect didactică (metodică) chat
aprecierea şi controlul progresului elevilor chat
formarea profesorilor chat
ISBN 9786061322664
Note Bibliografie p. 79-80

II 82005

Pitic, Rozuca
    Portofoliul - metodă alternativă de evaluare în procesul de învățământ / Pitic Rozuca.- Iaşi : PIM , 2015 (Iaşi : Tipografia PIM) .
    92 p. : il. color, tab..    
    Bibliografie p. 79-80
    Portofoliul - metodă alternativă de evaluare oferă un fundament teoretic în ceea ce priveşte evaluarea ca parte integrantă a curriculumului. In contextul analizării relaţiei dintre curriculum şi evaluare, aceasta din urmă tratează procesul de predare- învăţare- evaluare în mod unitar. Orice modificare produsă la nivelul uneia dintre aceste activităţi influenţează modalităţile de realizare a celorlalte, declanşând o adevărată reacţie în lanţ, care necesită reveniri şi revizuiri permanente. Spre deosebire de metodele tradiţionale, metodele alternative de evaluare realizează pe de o parte evaluarea rezultatelor în strânsă legătură cu instuirea/ învăţarea , de multe ori concomitent cu aceasta, pe de altă parte ele privesc rezultatele şcolare obţinute pe o perioadă mai îndelungată care vizează formarea unor capacităţi , dobândirea de competenţe şi mai ales schimbări în planul intereselor, atitudinilor, corelate cu activitatea de învăţare..
    ISBN 9786061322664

    1. didactică (metodică)
    2. aprecierea şi controlul progresului elevilor
    3. formarea profesorilor

371.3:371.26
371.13


010 __ $a9786061322664
035 __ $aII 82005
101 0_ $arum
200 0_ $aPortofoliul - metodă alternativă de evaluare în procesul de învățământ $bCarte tipărită $fPitic Rozuca
210 ## $aIaşi $cPIM $d2015 $eIaşi $gTipografia PIM
215 __ $a92 p. $cil. color, tab.
299 __ $aPortofoliul - metodă alternativă de evaluare în procesul de învățământ
300 __ $aBibliografie p. 79-80
330 __ $aPortofoliul - metodă alternativă de evaluare oferă un fundament teoretic în ceea ce priveşte evaluarea ca parte integrantă a curriculumului. In contextul analizării relaţiei dintre curriculum şi evaluare, aceasta din urmă tratează procesul de predare- învăţare- evaluare în mod unitar. Orice modificare produsă la nivelul uneia dintre aceste activităţi influenţează modalităţile de realizare a celorlalte, declanşând o adevărată reacţie în lanţ, care necesită reveniri şi revizuiri permanente. Spre deosebire de metodele tradiţionale, metodele alternative de evaluare realizează pe de o parte evaluarea rezultatelor în strânsă legătură cu instuirea/ învăţarea , de multe ori concomitent cu aceasta, pe de altă parte ele privesc rezultatele şcolare obţinute pe o perioadă mai îndelungată care vizează formarea unor capacităţi , dobândirea de competenţe şi mai ales schimbări în planul intereselor, atitudinilor, corelate cu activitatea de învăţare.
606 __ $adidactică (metodică)
606 __ $aaprecierea şi controlul progresului elevilor
606 __ $aformarea profesorilor
608 __ $amonografie
675 __ $a371.3:371.26
675 __ $a371.13
686 __ $a37
700 _0 $aPitic, Rozuca
975 00 $a371.3 $a:371.26
975 00 $a371.13
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 895936 / 0895936 SA Împrumut Da 371.3/ R87
2. 895935 / 0895935 SA Împrumut Da 371.3/ R87
3. 895934 / 0895934 SC Împrumut Da 371.3/ R87
4. 895933 / 0895933 SC Împrumut Da 371.3/ R87
5. 895932 / 0895932 F4 Împrumut Da 371.3/ R87
6. 895931 / 0895931 F3 Împrumut Da 371.3/ R87
7. 895930 / 0895930 F2 Împrumut Da 371.3/ R87
8. 895929 / 0895929 F1 Împrumut Da 371.3/ R87
9. 895928 / 0895928 D Împrumut la sala de lectură Da II 82005
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
SA Împrumut 2
SC Împrumut 2

Disponibile: 10

Lăsați un comentariu