Autor | Pitic, Rozuca chat |
Editura | PIM chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2015 |
Subiect | didactică (metodică) chat |
aprecierea şi controlul progresului elevilor chat | |
formarea profesorilor chat | |
ISBN | 9786061322664 |
Note | Bibliografie p. 79-80 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786061322664 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 82005 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Portofoliul - metodă alternativă de evaluare în procesul de învățământ |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Pitic Rozuca |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | PIM |
Data publicării | 2015 |
Locul tipăririi | Iaşi |
Numele tipografiei | Tipografia PIM |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 92 p. |
Alte detalii fizice | il. color, tab. |
Titlu | |
Titlu | Portofoliul - metodă alternativă de evaluare în procesul de învățământ |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 79-80 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Portofoliul - metodă alternativă de evaluare oferă un fundament teoretic în ceea ce priveşte evaluarea ca parte integrantă a curriculumului. In contextul analizării relaţiei dintre curriculum şi evaluare, aceasta din urmă tratează procesul de predare- învăţare- evaluare în mod unitar. Orice modificare produsă la nivelul uneia dintre aceste activităţi influenţează modalităţile de realizare a celorlalte, declanşând o adevărată reacţie în lanţ, care necesită reveniri şi revizuiri permanente. Spre deosebire de metodele tradiţionale, metodele alternative de evaluare realizează pe de o parte evaluarea rezultatelor în strânsă legătură cu instuirea/ învăţarea , de multe ori concomitent cu aceasta, pe de altă parte ele privesc rezultatele şcolare obţinute pe o perioadă mai îndelungată care vizează formarea unor capacităţi , dobândirea de competenţe şi mai ales schimbări în planul intereselor, atitudinilor, corelate cu activitatea de învăţare. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | didactică (metodică) |
aprecierea şi controlul progresului elevilor | |
formarea profesorilor | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3:371.26 |
371.13 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Pitic, Rozuca |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.3 |
:371.26 | |
371.13 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 895936 / 0895936 | SA | Împrumut | Da | 371.3/ R87 | |
2. | 895935 / 0895935 | SA | Împrumut | Da | 371.3/ R87 | |
3. | 895934 / 0895934 | SC | Împrumut | Da | 371.3/ R87 | |
4. | 895933 / 0895933 | SC | Împrumut | Da | 371.3/ R87 | |
5. | 895932 / 0895932 | F4 | Împrumut | Da | 371.3/ R87 | |
6. | 895931 / 0895931 | F3 | Împrumut | Da | 371.3/ R87 | |
7. | 895930 / 0895930 | F2 | Împrumut | Da | 371.3/ R87 | |
8. | 895929 / 0895929 | F1 | Împrumut | Da | 371.3/ R87 | |
9. | 895928 / 0895928 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 82005 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|