Autor | David, Daniel chat |
Editura | Editura Trei chat |
Loc publicare | București |
An | 2015 |
Subiect | psihologia copilului chat |
ISBN | 9786067194043 |
Note | Cartea conține filmul pe DVD. |
Referințe bibliografice p. 197-214 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067194043 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 85129 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Retman şi Retmagia |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | desene animate psihoterapeutice |
Prima menţ. de resp. | prof. univ. dr. psiholog Daniel David (coord.), conf. univ. dr. Anca Dobrean, Mihai Goţiu |
Urm. menţ. de responsabilitate | animație: Bencze László |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Editura Trei |
Data publicării | 2015 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 214 p. |
Material însoţitor | 1 DVD |
Titlu | |
Titlu | Retman şi Retmagia : desene animate psihoterapeutice |
Notă generală | |
Textul notei | Cartea conține filmul pe DVD. |
Referințe bibliografice p. 197-214 | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cartea contine fimul pe DVD Desenele animate RETMAN si Retmagia reprezinta un produs inovativ complex, atat prin realizarea lui multi-disciplinara (psihologie si animatie), cat si prin faptul ca se adreseaza unui public diversificat: cercetatori in domeniul psihologiei, psihoterapeuti practicieni, educatori, profesori, parinti si, nu in ultimul rand, copii si tineri. Desenele animate se constituie, practic, in terapii pentru patru dintre cele mai intalnite probleme ale copiilor, ajutandu-i sa treaca peste starile de depresie, anxietate, vinovatie si furie. Dupa cunostintele autorilor, RETMAN si Retmagia reprezinta o premiera in psihologia mondiala: utilizarea desenelor animate nu doar in scop educativ, ci, mai mult, ca terapii in sine. „Lucrarea de fata abordeaza rolul lui RETMAN in desenele animate. RETMAN, ca personaj de desene animate terapeutice, este personajul prin care psihoterapia rationalemotiva si cognitiv-comportamentala poate sa ajunga mai repede la copii, stiut fiind faptul ca acestia invata eficient prin imitatie (de exemplu repeta comportamentele modelelor vazute in jur) si modelare (de exemplu repeta ceea ce face un model, dar pentru a obtine aceleasi recompense si/sau a evita aceleasi pedepse).“ - Prof. univ. dr. Daniel David |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
615.85:778.534.6 | |
615.851-053.2 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | David, Daniel |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Dobrean, Anca |
Goţiu, Mihai | |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | coord. |
Autor secundar | David, Daniel |
Cod de legătură | il. |
Autor secundar | David, Daniel |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
615.85 | |
:778.534.6 | |
615.851 | |
-053.2 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 921644 / 0921644 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ D22 | |
2. | 921643 / 0921643 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ D22 | |
3. | 921642 / 0921642 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ D22 | |
4. | 921641 / 0921641 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ D22 | |
5. | 921640 / 0921640 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ D22 | |
6. | 921639 / 0921639 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ D22 | |
7. | 921638 / 0921638 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ D22 | |
8. | 921637 / 0921637 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 85129 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|