Noi metode și strategii pentru managementul clasei

Autor chat
Editura Didactica Publishing House chat
Loc publicare București
An 2009
Subiect disciplină şcolară chat
psihologie pedagogică chat
disciplină şcolară chat
comportament școlar chat
ISBN 9786068027319

II 88396

Olsen, Jerry
    Noi metode și strategii pentru managementul clasei / Jerry Olsen și Thomas W. Nielsen ; ilustrații de Peter Olsen.- București : Didactica Publishing House , 2009.
    176 p..    
    Implicati, nu disciplinati ! Procesul de invatare ar trebui sa fie distractiv. Daca vreti sa fiti in forma, trebuie sa alegeti un sport sau o activitate fizica pe care o considerati distractiva. Daca activitatea pe care o alegeti este numai ,,sanatoasa", regimul vostru de fitness va fi compromis de la inceput. Putini dintre noi alegem sa continuam o activitate doar pentru ca stim ca ,,ne face bine". La fel este si cu invatarea. Daca invatarea nu e distractiva - vom face eforturi imense, atat elevii, cat si noi, profesorii. Bine inteles, exista problema in educatie ca nu toate partile programei sunt ,,distractive" in sine. Cati copii simt nevoia sa invete tabla inmultirii? Cati dintre ei sunt ,,inebuniti" sa invete substantive si verbe? Aceasta este, in principal, provocarea in educatie. Poti duce un cal la apa, dar nu-l poti face sa bea - decat daca ii este sete. Deci, cum ii facem pe elevii nostri sa fie ,,insetati" de cunoastere?.
    ISBN 9786068027319

    I Nielsen, Thomas W.
    II Olsen, Peter(il.)

    1. disciplină şcolară
    2. psihologie pedagogică
    3. disciplină şcolară
    4. comportament școlar

371.213.1.015.3
371.5


010 __ $a9786068027319
035 __ $aII 88396
101 0_ $arum
200 0_ $aNoi metode și strategii pentru managementul clasei $bCarte tipărită $fJerry Olsen și Thomas W. Nielsen $gilustrații de Peter Olsen
210 ## $aBucurești $cDidactica Publishing House $d2009
215 __ $a176 p.
299 __ $aNoi metode și strategii pentru managementul clasei
330 __ $aImplicati, nu disciplinati ! Procesul de invatare ar trebui sa fie distractiv. Daca vreti sa fiti in forma, trebuie sa alegeti un sport sau o activitate fizica pe care o considerati distractiva. Daca activitatea pe care o alegeti este numai ,,sanatoasa", regimul vostru de fitness va fi compromis de la inceput. Putini dintre noi alegem sa continuam o activitate doar pentru ca stim ca ,,ne face bine". La fel este si cu invatarea. Daca invatarea nu e distractiva - vom face eforturi imense, atat elevii, cat si noi, profesorii. Bine inteles, exista problema in educatie ca nu toate partile programei sunt ,,distractive" in sine. Cati copii simt nevoia sa invete tabla inmultirii? Cati dintre ei sunt ,,inebuniti" sa invete substantive si verbe? Aceasta este, in principal, provocarea in educatie. Poti duce un cal la apa, dar nu-l poti face sa bea - decat daca ii este sete. Deci, cum ii facem pe elevii nostri sa fie ,,insetati" de cunoastere?
606 __ $adisciplină şcolară
606 __ $apsihologie pedagogică
606 __ $adisciplină şcolară
606 __ $acomportament școlar
608 __ $amonografie
675 __ $a371.213.1.015.3
675 __ $a371.5
686 __ $a37
700 _0 $aOlsen, Jerry
701 _0 $aNielsen, Thomas W.
702 _0 $4il. $aOlsen, Peter
975 00 $a371.213.1.015.3
975 00 $a371.5
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 985504 / 0985504 SA Împrumut Da 371/ O-49
2. 985503 / 0985503 SA Împrumut Da 371/ O-49
3. 985502 / 0985502 F6 Împrumut Da 371/ O-49
4. 985501 / 0985501 F6 Împrumut Da 371/ O-49
5. 985500 / 0985500 F4 Împrumut Da 371/ O-49
6. 985499 / 0985499 F3 Împrumut Da 371/ O-49
7. 985498 / 0985498 F2 Împrumut Da 371/ O-49
8. 985497 / 0985497 F1 Împrumut Da 371/ O-49
9. 985496 / 0985496 D Împrumut la sala de lectură Da II 88396
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 2
SA Împrumut 2

Disponibile: 9

Lăsați un comentariu