Autor | Vrabie, Tina chat |
Editura | Editura Universităţii "Al.I. Cuza" chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2024 |
Subiect | psihopedagogie (aspecte metodologice) chat |
educaţia copiilor supradotaţi chat | |
instruire diferenţiată chat | |
psihologie pedagogică chat | |
ISBN | 9786067148589 |
Note | Bibliografie p. 161-177 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 99889 |
Titlu | |
Titlu | Elevii talentați : proiectarea diferențială a curriculumului în domeniul psihopedagogiei excelenței |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Elevii talentați |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | proiectarea diferențială a curriculumului în domeniul psihopedagogiei excelenței |
Prima menţ. de resp. | Tina Vrabie |
Urm. menţ. de responsabilitate | prefață de Carmen Crețu |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Vrabie, Tina |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Creţu, Carmen |
Cod de legătură | pref. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067148589 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.015.3:159.922.7 |
37.015.3:376 | |
082.1Ştiinţele educaţiei | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihopedagogie (aspecte metodologice) |
educaţia copiilor supradotaţi | |
instruire diferenţiată | |
psihologie pedagogică | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2024 |
Locul tipăririi | Iași |
Loc publicare | Iaşi |
Numele tipografiei | Imprimeria Universităţii "Al.I. Cuza " |
Editura | Editura Universităţii "Al.I. Cuza" |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 226 p. |
Alte detalii fizice | tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Ştiinţele educaţiei |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 37/ V93 |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 161-177 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Plecând de la premisa că elevii talentați / cu abilități înalte sunt cei care ne „condimentează” activitatea profesională, care ne provoacă constant și care ne determină să reconsiderăm în permanență strategiile educaționale adoptate la clasă, pledăm prin intermediul lucrării de față pentru necesitatea unei strategii coerente în ceea ce privește formarea profesională a cadrelor didactice în domeniul psihopedagogiei excelenței. Acest fapt le permite acestora formarea abilităților necesare pentru a proiecta diferențiat curriculumul pentru elevii talentați cu care lucrează, în așa fel încât să-i sprijine pe aceștia într-o manieră corespunzătoare în procesul de valorificare la maximum a potențialului pe care îl posedă. Ce presupune curriculumul diferențiat și personalizat? Care este rolul proiectării curriculare diferențiate și personalizate? Prin ce modalități putem realiza, la clasă, proiectarea curriculară diferențiată? Sunt câteva dintre întrebările la care răspundem prin intermediul lucrării de față. |