Elevii talentați : proiectarea diferențială a curriculumului în domeniul psihopedagogiei excelenței

Autor chat
Editura Editura Universităţii "Al.I. Cuza" chat
Loc publicare Iaşi
An 2024
Subiect psihopedagogie (aspecte metodologice) chat
educaţia copiilor supradotaţi chat
instruire diferenţiată chat
psihologie pedagogică chat
ISBN 9786067148589
Note Bibliografie p. 161-177

II 99889

Vrabie, Tina
    Elevii talentați : proiectarea diferențială a curriculumului în domeniul psihopedagogiei excelenței / Tina Vrabie ; prefață de Carmen Crețu.- Iaşi : Editura Universităţii "Al.I. Cuza" , 2024 (Iași : Imprimeria Universităţii "Al.I. Cuza ") .
    226 p. : tab..- (Ştiinţele educaţiei).    
    Bibliografie p. 161-177
    Plecând de la premisa că elevii talentați / cu abilități înalte sunt cei care ne „condimentează” activitatea profesională, care ne provoacă constant și care ne determină să reconsiderăm în permanență strategiile educaționale adoptate la clasă, pledăm prin intermediul lucrării de față pentru necesitatea unei strategii coerente în ceea ce privește formarea profesională a cadrelor didactice în domeniul psihopedagogiei excelenței. Acest fapt le permite acestora formarea abilităților necesare pentru a proiecta diferențiat curriculumul pentru elevii talentați cu care lucrează, în așa fel încât să-i sprijine pe aceștia într-o manieră corespunzătoare în procesul de valorificare la maximum a potențialului pe care îl posedă. Ce presupune curriculumul diferențiat și personalizat? Care este rolul proiectării curriculare diferențiate și personalizate? Prin ce modalități putem realiza, la clasă, proiectarea curriculară diferențiată? Sunt câteva dintre întrebările la care răspundem prin intermediul lucrării de față..
    ISBN 9786067148589

    I Creţu, Carmen(pref.)

    1. psihopedagogie (aspecte metodologice)
    2. educaţia copiilor supradotaţi
    3. instruire diferenţiată
    4. psihologie pedagogică

37.015.3:159.922.7
37.015.3:376
082.1Ştiinţele educaţiei


035 __ $aII 99889
299 __ $aElevii talentați : proiectarea diferențială a curriculumului în domeniul psihopedagogiei excelenței
955 __ $a1
200 __ $aElevii talentați $bCarte tipărită $eproiectarea diferențială a curriculumului în domeniul psihopedagogiei excelenței $fTina Vrabie $gprefață de Carmen Crețu
700 _0 $aVrabie, Tina
702 __ $aCreţu, Carmen $4pref.
010 __ $a9786067148589
675 __ $a37.015.3:159.922.7
675 __ $a37.015.3:376
675 __ $a082.1Ştiinţele educaţiei
686 __ $a37
608 __ $amonografie
606 __ $apsihopedagogie (aspecte metodologice)
606 __ $aeducaţia copiilor supradotaţi
606 __ $ainstruire diferenţiată
606 __ $apsihologie pedagogică
101 __ $arum
210 __ $d2024 $eIași $aIaşi $gImprimeria Universităţii "Al.I. Cuza " $cEditura Universităţii "Al.I. Cuza"
215 __ $a226 p. $ctab.
225 __ $aŞtiinţele educaţiei
830 __ $a37/ V93
300 __ $aBibliografie p. 161-177
330 __ $aPlecând de la premisa că elevii talentați / cu abilități înalte sunt cei care ne „condimentează” activitatea profesională, care ne provoacă constant și care ne determină să reconsiderăm în permanență strategiile educaționale adoptate la clasă, pledăm prin intermediul lucrării de față pentru necesitatea unei strategii coerente în ceea ce privește formarea profesională a cadrelor didactice în domeniul psihopedagogiei excelenței. Acest fapt le permite acestora formarea abilităților necesare pentru a proiecta diferențiat curriculumul pentru elevii talentați cu care lucrează, în așa fel încât să-i sprijine pe aceștia într-o manieră corespunzătoare în procesul de valorificare la maximum a potențialului pe care îl posedă. Ce presupune curriculumul diferențiat și personalizat? Care este rolul proiectării curriculare diferențiate și personalizate? Prin ce modalități putem realiza, la clasă, proiectarea curriculară diferențiată? Sunt câteva dintre întrebările la care răspundem prin intermediul lucrării de față.
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu