PSIHOLOGIA învățării : cum învață copiii și adulții

Editura Polirom chat
Loc publicare Iaşi
An 2019
Subiect psihologia copilului chat
psihologie pedagogică chat
psihopedagogie chat
ISBN 9789734677252
Note Bibliografie p. 265-294

II 90887

    PSIHOLOGIA învățării : cum învață copiii și adulții / volum coordonat de Georgeta Pânișoara.- Iaşi : Polirom , 2019 (Iași : Imprimeriile David) .
    296 p..- (Psihologia copilului şi Parenting).    
    Bibliografie p. 265-294
    „Învățarea ne însoțește de la naștere pînă la sfîrșitul vieții, fie că ne dorim sau nu acest lucru, fie că sîntem sau nu conștienți de ea. Datorită expansiunii cunoașterii din jurul nostru, sîntem «asediați» de o multitudine de date care ne atrag atenția și ne presează să interacționăm cu ele, care ne motivează să recepționăm informații, să memorăm, să formăm noi deprinderi. Mult mai puține sînt însă materialele care ne învață cum să învățăm, să asimilăm cunoștințe, să formăm deprinderi, abilități, competențe. Volumul de față constituie o resursă pentru studenții care studiază psihologia învățării în cadrul unei facultăți de profil, pentru cadrele didactice, care astfel pot optimiza învățarea la clasă, pentru consilierii școlari și, nu în ultimul rînd, pentru părinții aflați în căutarea unei surse competente de modele și a unei direcții diferite, prin care să acționeze corect, coerent, conform teoriilor cunoscute în domeniu.” (Georgeta Pânișoară).
    ISBN 9789734677252

    I Pânişoară, Georgeta(coord.)

    1. psihologia copilului
    2. psihologie pedagogică
    3. psihopedagogie

159.922.7
37.015.3
082.1Psihologia copilului şi Parenting


299 __ $aPSIHOLOGIA învățării : cum învață copiii și adulții
975 __ $a159.922.7 $a37.015.3 $a082.1
200 __ $aPSIHOLOGIA învățării $ecum învață copiii și adulții $fvolum coordonat de Georgeta Pânișoara $bCarte tipărită
702 __ $aPânişoară, Georgeta $4coord.
010 __ $a9789734677252
035 __ $aII 90887
675 __ $a159.922.7
675 __ $a37.015.3
675 __ $a082.1Psihologia copilului şi Parenting
686 __ $a1
608 __ $amonografie
606 __ $apsihologia copilului
606 __ $apsihologie pedagogică
606 __ $apsihopedagogie
101 __ $arum
210 __ $aIaşi $cPolirom $d2019 $eIași $gImprimeriile David
215 __ $a296 p.
225 __ $aPsihologia copilului şi Parenting
300 __ $aBibliografie p. 265-294
330 __ $a„Învățarea ne însoțește de la naștere pînă la sfîrșitul vieții, fie că ne dorim sau nu acest lucru, fie că sîntem sau nu conștienți de ea. Datorită expansiunii cunoașterii din jurul nostru, sîntem «asediați» de o multitudine de date care ne atrag atenția și ne presează să interacționăm cu ele, care ne motivează să recepționăm informații, să memorăm, să formăm noi deprinderi. Mult mai puține sînt însă materialele care ne învață cum să învățăm, să asimilăm cunoștințe, să formăm deprinderi, abilități, competențe. Volumul de față constituie o resursă pentru studenții care studiază psihologia învățării în cadrul unei facultăți de profil, pentru cadrele didactice, care astfel pot optimiza învățarea la clasă, pentru consilierii școlari și, nu în ultimul rînd, pentru părinții aflați în căutarea unei surse competente de modele și a unei direcții diferite, prin care să acționeze corect, coerent, conform teoriilor cunoscute în domeniu.” (Georgeta Pânișoară)
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1006748 / 1006748 D Împrumut la sala de lectură Da II 90887
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu