Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2019 |
Subiect | psihologia copilului chat |
psihologie pedagogică chat | |
psihopedagogie chat | |
ISBN | 9789734677252 |
Note | Bibliografie p. 265-294 |
Titlu | |
Titlu | PSIHOLOGIA învățării : cum învață copiii și adulții |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
37.015.3 | |
082.1 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | PSIHOLOGIA învățării |
Alte informaţii la titlu | cum învață copiii și adulții |
Prima menţ. de resp. | volum coordonat de Georgeta Pânișoara |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Pânişoară, Georgeta |
Cod de legătură | coord. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734677252 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 90887 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
37.015.3 | |
082.1Psihologia copilului şi Parenting | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
psihologie pedagogică | |
psihopedagogie | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2019 |
Locul tipăririi | Iași |
Numele tipografiei | Imprimeriile David |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 296 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologia copilului şi Parenting |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 265-294 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | „Învățarea ne însoțește de la naștere pînă la sfîrșitul vieții, fie că ne dorim sau nu acest lucru, fie că sîntem sau nu conștienți de ea. Datorită expansiunii cunoașterii din jurul nostru, sîntem «asediați» de o multitudine de date care ne atrag atenția și ne presează să interacționăm cu ele, care ne motivează să recepționăm informații, să memorăm, să formăm noi deprinderi. Mult mai puține sînt însă materialele care ne învață cum să învățăm, să asimilăm cunoștințe, să formăm deprinderi, abilități, competențe. Volumul de față constituie o resursă pentru studenții care studiază psihologia învățării în cadrul unei facultăți de profil, pentru cadrele didactice, care astfel pot optimiza învățarea la clasă, pentru consilierii școlari și, nu în ultimul rînd, pentru părinții aflați în căutarea unei surse competente de modele și a unei direcții diferite, prin care să acționeze corect, coerent, conform teoriilor cunoscute în domeniu.” (Georgeta Pânișoară) |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1006748 / 1006748 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 90887 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|