Mit şi publicitate

Autor chat
Editura Nemira chat
Loc publicare București
An 2009
Subiect publicitate-reclamă chat
ISBN 9786068073897
Note Bibliografie p. 221-224

III 33033

Moraru, Mădălina
    Mit şi publicitate / Mădălina Moraru.- București : Nemira , 2009 (București : Monitorul oficial) .
    224 p. : il..    
    Bibliografie p. 221-224
    „Fascinaţia mitului a depăşit demult graniţele perspectivei antropologice şi istorice, găsindu-şi o gazdă generoasă în spectacolul publicitar. Poveştile de odinioară vând acum produsele celor mai cunoscute mărci şi contribuie la dezvoltarea unei semiotici publicitare. Aura de legendă înnobilează imaginea brandurilor şi transformă publicitatea într-o «ţară a făgăduinţei» la care visează consumatorul. Eroul epopeilor homerice se confruntă în contemporaneitate cu alte obstacole, dar trăsăturile lui sunt aceleaşi: îndrăzneală, iniţiativă şi spirit justiţiar. Dimensiunea mitică a reclamei însoţeşte, prin aspectele narative, latura funcţională a fiecărui produs, ceea ce atrage publicul uneori mai mult decât beneficiile acestuia. Astfel, publicitatea îşi adaugă în creuzetul ei ambrozia zeilor spre a câştiga loialitatea consumatorului." MĂDĂLINA MORARU.
    ISBN 9786068073897 : 9.15 lei

    1. publicitate-reclamă

659.1

010 __ $a9786068073897 $d9.15 lei
035 __ $aIII 33033
101 0_ $arum
200 0_ $aMit şi publicitate $bCarte tipărită $fMădălina Moraru
210 ## $aBucurești $cNemira $d2009 $eBucurești $gMonitorul oficial
215 __ $a224 p. $cil.
299 __ $aMit şi publicitate
300 __ $aBibliografie p. 221-224
330 __ $a„Fascinaţia mitului a depăşit demult graniţele perspectivei antropologice şi istorice, găsindu-şi o gazdă generoasă în spectacolul publicitar. Poveştile de odinioară vând acum produsele celor mai cunoscute mărci şi contribuie la dezvoltarea unei semiotici publicitare. Aura de legendă înnobilează imaginea brandurilor şi transformă publicitatea într-o «ţară a făgăduinţei» la care visează consumatorul. Eroul epopeilor homerice se confruntă în contemporaneitate cu alte obstacole, dar trăsăturile lui sunt aceleaşi: îndrăzneală, iniţiativă şi spirit justiţiar. Dimensiunea mitică a reclamei însoţeşte, prin aspectele narative, latura funcţională a fiecărui produs, ceea ce atrage publicul uneori mai mult decât beneficiile acestuia. Astfel, publicitatea îşi adaugă în creuzetul ei ambrozia zeilor spre a câştiga loialitatea consumatorului." MĂDĂLINA MORARU
501 __ $aF4 $aF3 $aF1 $aF2 $aSediul central $aSediul central $aSediul central
606 __ $apublicitate-reclamă
608 __ $amonografie
615 __ $n6
675 __ $a659.1
686 __ $a65
700 _0 $aMoraru, Mădălina
975 00 $a659.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 897146 / 0897146 SA Împrumut Da 659.1/ M89
2. 897145 / 0897145 SA Împrumut Da 659.1/ M89
3. 897144 / 0897144 SA Împrumut Da 659.1/ M89
4. 897143 / 0897143 F4 Împrumut Da 659.1/ M89
5. 897141 / 0897141 F2 Împrumut Da 659.1/ M89
6. 897139 / 0897139 F6 Împrumut Da 659.1/ M89
7. 877386 / 0877386 F4 Împrumut Da 659.1/ M89
8. 877385 / 0877385 F3 Împrumut Nu 659.1/ M89
9. 877384 / 0877384 F2 Împrumut Da 659.1/ M89
10. 877383 / 0877383 F1 Împrumut Da 659.1/ M89
11. 877382 / 0877382 D Împrumut la sala de lectură Da III 33033
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 2
F4 Împrumut 2
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 3

Disponibile: 14

Lăsați un comentariu