Frumoasele adormite : revitalizarea brandurilor românești cu vechime - în mediul online

Autor chat
Editura Tritonic chat
Loc publicare București
An 2022
Subiect marketing on-line chat
brand (strategii) chat
articole de marcă (brand) chat
promovarea produselor chat
publicitate-reclamă chat
ISBN 9786067495867
Note Bibliografie p. 187-200

II 96091

Lixandru, Mara Giorgia
    Frumoasele adormite : revitalizarea brandurilor românești cu vechime - în mediul online / Mara-Georgia Lixandru.- București : Tritonic , 2022.
    204 p. : fig., il., tab..- (Comunicare. Media).    
    Bibliografie p. 187-200
    Aceasta carte, dedicata formelor de comunicare de marketing specifice in social media, ajuta cititorul sa inteleaga importanta pe care o au, pe de o parte, strategiile de persuasiune ale brandurilor (si, implicit, competentele specialistilor in comunicarea de marketing) in construirea unui mod de prezentare care sa permita orientarea deciziilor de cumparare (sau macar a simpatiilor) si, pe de alta parte, reactiile publicurilor-tinta, exprimate prin decizii de cumparare, comentarii, simple "like-uri" si traficul intens. Lucrarea clarifica, simultan, doua aspecte: identificarea componentelor brandurilor in mediul online si posibilitatea analizarii caracteristicilor identitatii online a "brandurilor revitalizate". Contributia cercetarii de fata este dubla: pe de o parte, ea deschide o poarta spre informarea celor care nu sunt la curent cu aceste perspective stiintifice si, pe de alta parte, ea valideaza eficacitatea euristica a grilei de analiza. Organizata in mod ramificat, cu multiple excursuri in bibliografia de specialitate, bazata pe o documentare solida, lucrarea de fata se impune ca o contributie incitanta la defrisarea campului tematic si conceptual al analizelor consacrate relatiei dintre brand si re-inventarea traditiilor, cu aplicare asupra "brandurilor revitalizate". - Mihai Coman.
    ISBN 9786067495867

    1. marketing on-line
    2. brand (strategii)
    3. articole de marcă (brand)
    4. promovarea produselor
    5. publicitate-reclamă

339.138:659.126
658.626
004.738.5
082.1Comunicare. Media


035 __ $aII 96091
299 __ $aFrumoasele adormite : revitalizarea brandurilor românești cu vechime - în mediul online
955 __ $a1
200 __ $aFrumoasele adormite $bCarte tipărită $fMara-Georgia Lixandru $erevitalizarea brandurilor românești cu vechime - în mediul online
700 _0 $aLixandru, Mara Giorgia
010 __ $a9786067495867
675 __ $a339.138:659.126
675 __ $a658.626
675 __ $a004.738.5
675 __ $a082.1Comunicare. Media
686 __ $a33
608 __ $amonografie
606 __ $amarketing on-line
606 __ $abrand (strategii)
606 __ $aarticole de marcă (brand)
606 __ $apromovarea produselor
606 __ $apublicitate-reclamă
101 __ $arum
210 __ $aBucurești $d2022 $cTritonic
215 __ $a204 p. $cfig., il., tab.
225 __ $aComunicare. Media
830 __ $a339.1/ L69
300 __ $aBibliografie p. 187-200
330 __ $aAceasta carte, dedicata formelor de comunicare de marketing specifice in social media, ajuta cititorul sa inteleaga importanta pe care o au, pe de o parte, strategiile de persuasiune ale brandurilor (si, implicit, competentele specialistilor in comunicarea de marketing) in construirea unui mod de prezentare care sa permita orientarea deciziilor de cumparare (sau macar a simpatiilor) si, pe de alta parte, reactiile publicurilor-tinta, exprimate prin decizii de cumparare, comentarii, simple "like-uri" si traficul intens. Lucrarea clarifica, simultan, doua aspecte: identificarea componentelor brandurilor in mediul online si posibilitatea analizarii caracteristicilor identitatii online a "brandurilor revitalizate". Contributia cercetarii de fata este dubla: pe de o parte, ea deschide o poarta spre informarea celor care nu sunt la curent cu aceste perspective stiintifice si, pe de alta parte, ea valideaza eficacitatea euristica a grilei de analiza. Organizata in mod ramificat, cu multiple excursuri in bibliografia de specialitate, bazata pe o documentare solida, lucrarea de fata se impune ca o contributie incitanta la defrisarea campului tematic si conceptual al analizelor consacrate relatiei dintre brand si re-inventarea traditiilor, cu aplicare asupra "brandurilor revitalizate". - Mihai Coman
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1047384 / 1047384 SA Împrumut Da 339.1/ L69
2. 1047383 / 1047383 SA Împrumut Da 339.1/ L69
3. 1047382 / 1047382 F6 Împrumut Da 339.1/ L69
4. 1047381 / 1047381 F4 Împrumut Da 339.1/ L69
5. 1047380 / 1047380 F3 Împrumut Da 339.1/ L69
6. 1047379 / 1047379 F2 Împrumut Da 339.1/ L69
7. 1047378 / 1047378 F1 Împrumut Da 339.1/ L69
8. 1047377 / 1047377 D Împrumut la sala de lectură Da II 96091
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 8

Lăsați un comentariu