BRANDING, comunicare şi strategie în România în an pandemic : vocea specialiştilor

Editura Tritonic chat
Loc publicare București
An 2021
Subiect brand (strategii) chat
comunicare publicitară chat
publicitate-reclamă chat
viață socială (în pandemie) chat
ISBN 9786067495607

II 94496

    BRANDING, comunicare şi strategie în România în an pandemic : vocea specialiştilor / coordonatori: Veronica Ioana Ilieş, Paul Alexandru Fărcaş.- București : Tritonic , 2021.
    356 p. : fotogr..- (Comunicare. Media).    
    Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm. Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic..
    ISBN 9786067495607

    I Ilieş, Veronica Ioana(coord.)
    II Fărcaş, Paul Alexandru(coord.)

    1. brand (strategii)
    2. comunicare publicitară
    3. publicitate-reclamă
    4. viață socială (în pandemie)

659.1
616-036.21:316.728
082.1Comunicare. Media


299 __ $aBRANDING, comunicare şi strategie în România în an pandemic : vocea specialiştilor
955 __ $a1
200 __ $aBRANDING, comunicare şi strategie în România în an pandemic $evocea specialiştilor $fcoordonatori: Veronica Ioana Ilieş, Paul Alexandru Fărcaş $bCarte tipărită
702 __ $aIlieş, Veronica Ioana $4coord.
702 __ $aFărcaş, Paul Alexandru $4coord.
010 __ $a9786067495607
035 __ $aII 94496
675 __ $a659.1
675 __ $a616-036.21:316.728
675 __ $a082.1Comunicare. Media
686 __ $a65
608 __ $amonografie
606 __ $abrand (strategii)
606 __ $acomunicare publicitară
606 __ $apublicitate-reclamă
606 __ $aviață socială (în pandemie)
101 __ $arum
210 __ $aBucurești $cTritonic $d2021
215 __ $a356 p. $cfotogr.
225 __ $aComunicare. Media
330 __ $aVolumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm. Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1035126 / 1035126 SA Împrumut Nu 659.1/ B78
2. 1035125 / 1035125 SA Împrumut Da 659.1/ B78
3. 1035124 / 1035124 F6 Împrumut Da 659.1/ B78
4. 1035123 / 1035123 F4 Împrumut Da 659.1/ B78
5. 1035122 / 1035122 F3 Împrumut Da 659.1/ B78
6. 1035121 / 1035121 F2 Împrumut Da 659.1/ B78
7. 1035120 / 1035120 F1 Împrumut Da 659.1/ B78
8. 1035119 / 1035119 D Împrumut la sala de lectură Da II 94496
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 1

Disponibile: 7

Lăsați un comentariu