Titlu | |
Titlu | ÎNVAȚĂ să asculți |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
082.1 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | ÎNVAȚĂ să asculți |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Volum coordonat de Elena Bonchiș |
Urm. menţ. de responsabilitate | [Elena Bonchiș, Camelia Maria Dendelegan, Monica Liana Secui, ...] |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Bonchiș, Elena |
Dindelegan, Camelia Maria | |
Secui, Monica Liana | |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | coord. |
Autor secundar | Bonchiș, Elena |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734678709 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 90796 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
082.1Psihologia copilului şi Parenting | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
educație parentală | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2019 |
Locul tipăririi | Iași |
Loc publicare | Iaşi |
Numele tipografiei | Imprimeriile David |
Editura | Polirom |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 328 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologia copilului şi Parenting |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 303-326 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Deși ascultarea ar putea părea mai simplă decît vorbirea, în realitate este la fel de complexă, implicînd receptarea mesajului, înțelegerea conținutului său, atribuirea unor semnificații, evaluarea, emiterea unor judecăți de valoare. Învață să asculți le oferă părinților, psihologilor, educatorilor, studenților și chiar elevilor numeroase informații utile despre aspectele teoretice ale comunicării, dar mai ales indicații cu privire la modul în care putem dobîndi calități de buni ascultători. Dacă prima parte a lucrării se ocupă în principal de aspecte ca raportul limbă-limbaj-comunicare, formele și funcțiile comunicării verbale, paraverbale și nonverbale sau feedbackul ca element reglator al comunicării, a doua parte abordează factorii și condițiile ce pot influența ascultarea și în special forma ei superioară, ascultarea activă. În ultima parte, consacrată aspectelor practice, autoarele propun strategii, tehnici și procedee concrete de formare a deprinderilor de bună ascultare. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1006734 / 1006734 | SL | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9/ Î-59 | |
2. | 1006010 / 1006010 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ I-59 | |
3. | 1006009 / 1006009 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ I-59 | |
4. | 1006008 / 1006008 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ I-59 | |
5. | 1006007 / 1006007 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ I-59 | |
6. | 1006006 / 1006006 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ I-59 | |
7. | 1006005 / 1006005 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ I-59 | |
8. | 1006004 / 1006004 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ I-59 | |
9. | 1006003 / 1006003 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ I-59 | |
10. | 1006002 / 1006002 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ I-59 | |
11. | 1006001 / 1006001 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 90796 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|
SL | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|