Autor | Tough, Paul chat |
Editura | Litera chat |
Loc publicare | București |
An | 2018 |
Subiect | educaţia copiilor chat |
psihologia copilului chat | |
succes şcolar chat | |
educaţia în familie chat | |
ISBN | 9786063331589 |
Note | Tit. orig. (eng.): Helping Children Succeed: What Works and Why |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786063331589 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 89498 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Îndrumarea copiilor spre succes |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | principii și metode |
Prima menţ. de resp. | Paul Tough |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Oana Barbu |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Litera |
Data publicării | 2018 |
Locul tipăririi | Bucureşti |
Numele tipografiei | EuroBusiness Tipar |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 144 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Familie |
Titlu | |
Titlu | Îndrumarea copiilor spre succes : principii și metode |
Notă generală | |
Textul notei | Tit. orig. (eng.): Helping Children Succeed: What Works and Why |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | O carte provocatoare, care va schimba modul in care abordam cresterea si educarea copiilor. In Secretul succesului, Paul Tough ne-a prezentat cercetari care ne arata cum calitati personale precum perseverenta, autocontrolul si constiinta joaca un rol esential in succesul copiilor. Acum, in lucrarea Indrumarea copiilor spre succes, Tough raspunde unor intrebari presante: Ce consecinte are cresterea in saracie pentru dezvoltarea fizica si psihica a copiilor? Cum afecteaza adversitatea la domiciliu succesul in clasa, de la prescolar la elevul de liceu? Ce masuri practice pot lua adultii care sunt responsabili pentru copii – de la parinti si cadre didactice la factorii de decizie politica si organizatii filantropice – pentru a le imbunatati sansele de a avea un viitor mai bun? Paul Tough ne incurajeaza sa gandim intr-un mod cu totul nou despre provocarile copilariei. In loc sa incercam sa „invatam” abilitati cum ar fi curajul si autocontrolul, ar trebui sa ne concentram in schimb pe crearea unor medii, atat acasa, cat si la scoala, in care acele calitati sunt ajutate sa infloreasca. Exploatand cele mai recente cercetari in psihologie si neurostiinte, autorul ne ofera perspective si strategii pentru o noua abordare a adversitatii copiilor, una proiectata pentru a ajuta mai multi copii sa reuseasca. O carte provocatoare, care va schimba modul in care gandim despre cresterea si educarea copiilor. |
Alte variante de titlu | |
Variante de titlu | Helping Children Succeed: What Works and Why (tit. orig.) |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | educaţia copiilor |
psihologia copilului | |
succes şcolar | |
educaţia în familie | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.018:3-053.2 |
159.922.7 | |
37.018.1:159.922.7 | |
082.1Familie | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Tough, Paul |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Barbu, Oana |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.018 |
:3 | |
-053.2 | |
159.922.7 | |
:159.922.7 | |
37.018.1 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 994342 / 0994342 | SA | Împrumut | Da | 37/ T78 | |
2. | 994341 / 0994341 | SA | Împrumut | Da | 37/ T78 | |
3. | 994340 / 0994340 | F6 | Împrumut | Da | 37/ T78 | |
4. | 994339 / 0994339 | F6 | Împrumut | Da | 37/ T78 | |
5. | 994338 / 0994338 | F4 | Împrumut | Da | 37/ T78 | |
6. | 994337 / 0994337 | F3 | Împrumut | Da | 37/ T78 | |
7. | 994336 / 0994336 | F2 | Împrumut | Da | 37/ T78 | |
8. | 994335 / 0994335 | F1 | Împrumut | Da | 37/ T78 | |
9. | 994334 / 0994334 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 89498 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|