Autor | Cooper, Alistair chat |
Editura | Editura Trei chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2018 |
Subiect | psihologia copilului chat |
educație parentală chat | |
ISBN | 9786064003263 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786064003263 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 87942 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Ghid pentru înțelegerea minții copilului |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | metoda parentajului reflexiv |
Prima menţ. de resp. | Alistair Cooper și Sheila Redfern |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Ruxandra Comșa |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Editura Trei |
Data publicării | 2018 |
Locul tipăririi | București |
Numele tipografiei | Euro Business Tipar |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 336 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologie practică pentru părinți |
Titlu | |
Titlu | Ghid pentru înțelegerea minții copilului : metoda parentajului reflexiv |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cartea de față este o bine-venită alternativă la abordările de parentaj superficiale, care se rezumă la rețete pentru controlul și disciplinarea copilului și trec cu vederea bogata viață afectivă și motivațională din spatele manifestărilor copilului. În acest sens, autorii arată că, dincolo de "gestionarea" comportamentelor, un aspect principal al sarcinii de a fi părinte constă în a fi conectat, într-un mod constat și autentic, la ceea ce gândește și simte copilul. Plecând de la metoda Parentajului Reflexiv (cu instrumentele adiacente: Harta Parentală, Aplicația Parentală, "termometrul afectiv" etc.) și de la cercetări actuale despre "mentalizare" și atașament, autorii demonstrează în ce fel atenția, empatia, oglindirea și punerea în locul copilului vor îmbunătăți considerabil și pe termen lung relația părinte–copil. Astfel, o mai bună conectare la trăirile copilului îl va face să se simtă înțeles și validat, dar și să-și regleze mai ușor propriile emoții și să fie mai empatic în relațiile sociale de la vârsta adultă. Cartea este o resursă esențială atât pentru părinți, dar și pentru psihoterapeuții care lucrează cu copiii, adolescenții și familiile lor. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
educație parentală | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
082.1Psihologie practică pentru părinți | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Cooper, Alistair |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Redfern, Sheila |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Comșa, Ruxandra |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 979828 / 0979828 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
2. | 979827 / 0979827 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
3. | 979826 / 0979826 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
4. | 979825 / 0979825 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
5. | 979824 / 0979824 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
6. | 979823 / 0979823 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
7. | 979822 / 0979822 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
8. | 979821 / 0979821 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ C70 | |
9. | 979820 / 0979820 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 87942 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|