Autor | Tirado, Miriam chat |
Editura | Univers chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2023 |
Subiect | psihologia copilului chat |
încrederea în sine chat | |
educaţia în familie chat | |
relaţia parinte-copil chat | |
educație parentală chat | |
ISBN | 9789733415565 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 99181 |
Titlu | |
Titlu | Limite : cum să-i pui limite conștiente copilului tău, crecând alături de el |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Limite |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | cum să-i pui limite conștiente copilului tău, crecând alături de el |
Prima menţ. de resp. | Miriam Tirado |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba spaniolă de Anca Coman-Doicin |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Tirado, Miriam |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Coman-Doicin, Anca |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789733415565 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
37.018.1 | |
082.1Educație cu blândețe | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
încrederea în sine | |
educaţia în familie | |
relaţia parinte-copil | |
educație parentală | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2023 |
Editura | Univers |
Loc publicare | Bucureşti |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 303 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Educație cu blândețe |
Desemnarea volumului | 28 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | „Avem, în sfârşit un manual de limite în limba română! Cât de important e să ne găsim vocea care ştie să spună NU în faţa unui adult sau în faţa copilului nostru!“ – Ioana Chicet-Macoveiciuc – coordonatoarea colecţiei Educaţie cu blândeţe Am fost crescuţi, majoritatea, cu Faci asta pentru că aşa spun eu, cu limite neexplicate, unele absurde sau fără sens. Știm sigur că vrem ca relaţia cu copiii noştri să se bazeze pe comunicare, adevăr şi cooperare. Știm, de asemenea, că limitele sunt extrem de importante. Dar cum le alegem? Cum ştim sigur care e o limită bună? Cum le comunicăm şi, mai ales, ce facem când copilul nostru încalcă limitele? Cum le păstrăm pe poziţie, ferme, conştiente, puternice şi totodată pline de respect? Míriam Tirado, expert parental, ne ajută să înţelegem propria relaţie cu limitele care ni s-au pus (sau dimpotrivă), să ne formulăm propriile NU-uri şi să le aşezăm în relaţia copilului cu lumea astfel încât relaţia noastră să fie una tot mai solidă, iar a lui cu ceilalţi şi cu propriul sine să se construiască firesc şi sănătos. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1068827 / 1068827 | SC | Împrumut | Nu | 159.9/ T63 | |
2. | 1068826 / 1068826 | SC | Împrumut | Nu | 159.9/ T63 | |
3. | 1068825 / 1068825 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ T63 | |
4. | 1068824 / 1068824 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ T63 | |
5. | 1068823 / 1068823 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ T63 | |
6. | 1068822 / 1068822 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ T63 | |
7. | 1068821 / 1068821 | F1 | Împrumut | Nu | 159.9/ T63 | |
8. | 1068820 / 1068820 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 99181 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|