Autor | Boisgrollier, Nathalie de chat |
Editura | Editura Niculescu chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2017 |
Subiect | educaţia copiilor în familie chat |
educație parentală chat | |
atitudinea părinţilor faţă de şcoală chat | |
psihologia copilului chat | |
ISBN | 9786063801297 |
Note | Bibliografie p. 225-227 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786063801297 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 88643 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Fericiți la școală |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | totul începe acasă : ghid practic pentru părinți |
Prima menţ. de resp. | Nathalie de Boisgrollier |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere de Doina Ştefănescu traducere: Gina Belabed |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Editura Niculescu |
Data publicării | 2017 |
Locul tipăririi | Bucureşti |
Numele tipografiei | Real |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 232 p. |
Alte detalii fizice | fig. |
Serii | |
Titlul seriei | Colecția Niculescu. Familie |
Titlu | |
Titlu | Fericiți la școală : totul începe acasă : ghid practic pentru părinți |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 225-227 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cine nu a dus o adevărată luptă pentru efectuarea temelor de către copii? Cine este scutit de stres înainte de înscrierea copilului la şcoală sau înainte de un examen? Cine este mulţumit de sistemul de învăţământ? Cine nu visează să-şi vadă copilul (re)trăind bucuria de a învăţa? IATĂ O VESTE BUNĂ: FERICIREA LA SCOALĂ ESTE POSIBILĂ! IAR ACEASTA ÎNCEPE ACASĂ. Respectând personalitatea şi nevoile copilului, această carte propune o abordare educaţională care acordă o pondere mai mare rolului părinţilor, astfel încât aceştia să ajute copilul pentru exprimarea mai uşoară a aptitudinilor sale. Autoarea ne invită: - să îndrăznim să gândim şi să facem lucrurile altfel (reducând presiunea pe care o punem asupra copiilor noştri) - să descoperim tipurile de inteligenţă ale copilului nostru (vizuală, auditivă, chinestezică...) pentru a-i oferi metode de lucru eficiente - să-l stimulăm şi să-l încurajăm în mod pozitiv - să facem din el o persoană care reuşeşte, autonomă şi împlinită. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | educaţia copiilor în familie |
educație parentală | |
atitudinea părinţilor faţă de şcoală | |
psihologia copilului | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.018.262 |
159.922.7 | |
082.1Colecția Niculescu. Familie | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Boisgrollier, Nathalie de |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Belabed, Gina |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.018.262 |
159.922.7 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 989068 / 0989068 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 88643 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|