Educaţia incluzivă şi pedagogia diversităţii

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iași
An 2016
Subiect psihopedagogie specială chat
educaţie incluzivă chat
copii cu nevoi speciale chat
ISBN 9789734656646
Note Bibliografie p. 221-228

III 36312

Gherguţ, Alois
    Educaţia incluzivă şi pedagogia diversităţii / Alois Gherguţ.- Iași : Polirom , 2016.
    232 p. : tab..- (Collegium. Ştiinţe educaţiei).    
    Bibliografie p. 221-228
    Problematica cerintelor speciale in educatie si asigurarea de sanse egale la educatie si formare pentru toti copiii au devenit o preocupare prioritara pentru specialistii din sistemul de invatamint romanesc, in contextul promovarii principiilor educatiei pentru toti si al normalizarii vietii persoanelor cu cerinte speciale. Urmind linia precedentelor editii, intitulate Psihopedagogia persoanelor cu cerinte speciale, volumul sintetizeaza principalele aspecte ale politicilor si practicilor educationale destinate elevilor cu cerinte speciale si aduce unele clarificari necesare cu privire la fondul teoretic al incluziunii scolare. Totodata, isi propune sa ofere solutii pentru proiectarea si aplicarea programelor educationale desfasurate in scolile incluzive, venind astfel in ajutorul cadrelor didactice si al specialistilor care sustin aceste practici..
    ISBN 9789734656646

    1. psihopedagogie specială
    2. educaţie incluzivă
    3. copii cu nevoi speciale

37.015.3:376.3
37.043.2
159.922.76
082.1Collegium. Ştiinţele educaţiei


299 __ $aEducaţia incluzivă şi pedagogia diversităţii
975 __ $a37.015.3 $a159.922.76 $a082.1 $a37.043.2
200 __ $aEducaţia incluzivă şi pedagogia diversităţii $bCarte tipărită $fAlois Gherguţ
700 __ $aGherguţ, Alois
010 __ $a9789734656646
035 __ $aIII 36312
675 __ $a37.015.3:376.3
675 __ $a37.043.2
675 __ $a159.922.76
675 __ $a082.1Collegium. Ştiinţele educaţiei
686 __ $a37
608 __ $amonografie
606 __ $apsihopedagogie specială
606 __ $aeducaţie incluzivă
606 __ $acopii cu nevoi speciale
101 __ $arum
210 __ $d2016 $aIași $cPolirom
215 __ $a232 p. $ctab.
225 __ $aCollegium. Ştiinţe educaţiei
300 __ $aBibliografie p. 221-228
330 __ $aProblematica cerintelor speciale in educatie si asigurarea de sanse egale la educatie si formare pentru toti copiii au devenit o preocupare prioritara pentru specialistii din sistemul de invatamint romanesc, in contextul promovarii principiilor educatiei pentru toti si al normalizarii vietii persoanelor cu cerinte speciale. Urmind linia precedentelor editii, intitulate Psihopedagogia persoanelor cu cerinte speciale, volumul sintetizeaza principalele aspecte ale politicilor si practicilor educationale destinate elevilor cu cerinte speciale si aduce unele clarificari necesare cu privire la fondul teoretic al incluziunii scolare. Totodata, isi propune sa ofere solutii pentru proiectarea si aplicarea programelor educationale desfasurate in scolile incluzive, venind astfel in ajutorul cadrelor didactice si al specialistilor care sustin aceste practici.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1004962 / 1004962 SA Împrumut Da 37/ G44
2. 1004961 / 1004961 SA Împrumut Da 37/ G44
3. 1004960 / 1004960 F6 Împrumut Da 37/ G44
4. 1004959 / 1004959 F4 Împrumut Nu 37/ G44
5. 1004958 / 1004958 F3 Împrumut Da 37/ G44
6. 1004957 / 1004957 F2 Împrumut Nu 37/ G44
7. 1004956 / 1004956 F1 Împrumut Da 37/ G44
8. 1004955 / 1004955 D Împrumut la sala de lectură Da III 36312
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 6

Lăsați un comentariu