Autor | Gherguţ, Alois chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2016 |
Subiect | psihopedagogie specială chat |
educaţie incluzivă chat | |
copii cu nevoi speciale chat | |
ISBN | 9789734656646 |
Note | Bibliografie p. 221-228 |
Titlu | |
Titlu | Educaţia incluzivă şi pedagogia diversităţii |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.015.3 |
159.922.76 | |
082.1 | |
37.043.2 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Educaţia incluzivă şi pedagogia diversităţii |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Alois Gherguţ |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Gherguţ, Alois |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734656646 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 36312 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.015.3:376.3 |
37.043.2 | |
159.922.76 | |
082.1Collegium. Ştiinţele educaţiei | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihopedagogie specială |
educaţie incluzivă | |
copii cu nevoi speciale | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2016 |
Loc publicare | Iași |
Editura | Polirom |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 232 p. |
Alte detalii fizice | tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Collegium. Ştiinţe educaţiei |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 221-228 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Problematica cerintelor speciale in educatie si asigurarea de sanse egale la educatie si formare pentru toti copiii au devenit o preocupare prioritara pentru specialistii din sistemul de invatamint romanesc, in contextul promovarii principiilor educatiei pentru toti si al normalizarii vietii persoanelor cu cerinte speciale. Urmind linia precedentelor editii, intitulate Psihopedagogia persoanelor cu cerinte speciale, volumul sintetizeaza principalele aspecte ale politicilor si practicilor educationale destinate elevilor cu cerinte speciale si aduce unele clarificari necesare cu privire la fondul teoretic al incluziunii scolare. Totodata, isi propune sa ofere solutii pentru proiectarea si aplicarea programelor educationale desfasurate in scolile incluzive, venind astfel in ajutorul cadrelor didactice si al specialistilor care sustin aceste practici. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1004962 / 1004962 | SA | Împrumut | Da | 37/ G44 | |
2. | 1004961 / 1004961 | SA | Împrumut | Da | 37/ G44 | |
3. | 1004960 / 1004960 | F6 | Împrumut | Da | 37/ G44 | |
4. | 1004959 / 1004959 | F4 | Împrumut | Nu | 37/ G44 | |
5. | 1004958 / 1004958 | F3 | Împrumut | Da | 37/ G44 | |
6. | 1004957 / 1004957 | F2 | Împrumut | Nu | 37/ G44 | |
7. | 1004956 / 1004956 | F1 | Împrumut | Da | 37/ G44 | |
8. | 1004955 / 1004955 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 36312 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|