Autor | Neacşu, Ioan chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2020 |
Subiect | emoții (carte pentru copii) chat |
pedagogie psihologică chat | |
practici de pregătire emoțională chat | |
evaluarea emoțional-afectivă a elevului chat | |
ISBN | 9789734683345 |
Note | Bibliografie p. 203-210 |
Titlu | |
Titlu | Educația emoțional-afectivă : noi explorări, noi strategii |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Educația emoțional-afectivă |
Alte informaţii la titlu | noi explorări, noi strategii |
Prima menţ. de resp. | Ioan Neacșu, Mihaela Suditu |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Neacşu, Ioan |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Suditu, Mihaela |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734683345 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 37219 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.942-053.2 |
37.015.3 | |
082.1Collegium. Ştiinţele educaţiei | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | emoții (carte pentru copii) |
pedagogie psihologică | |
practici de pregătire emoțională | |
evaluarea emoțional-afectivă a elevului | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Locul tipăririi | București |
Data publicării | 2020 |
Numele tipografiei | Lumina Tipo |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 213 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Collegium. Ştiinţele educaţiei |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 203-210 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | „Relaţia emoţie-afectivitate-motivaţie, nucleu al ritmului calitativ al vieţii, defineşte baza legică a comportamentului autentic, axa reglatoare a conştiinţei şi conduitei cotidiene şi constituie mecanismul explicativ al unora dintre realizările profesiei de educator. Lucrarea de faţă subliniază că avem nevoie de educatori care să cunoască strategiile de abordare responsabilă a logicii, ştiinţei şi artei de îmbunătăţire a conduitei profesionale şi, sub paradigma inteligenţei socioemoţionale, pledează pentru îmbogăţirea repertoriului emoţional-afectiv pozitiv al tuturor actorilor educaţiei – elevi, părinţi, profesori. Cartea demonstrează că această acţiune este strîns legată de promovarea unei interacţiuni echilibrate între emoţii, cogniţie şi valori socio-morale, de instaurarea unui climat emoţional sănătos, stabil, anticipabil şi creativ şi de asigurarea unităţii vieţii mintale, emoţionale, spirituale şi fizice. Sînt propuse cîteva zeci de activităţi şi exerciţii care pot fi rezolvate individual sau în grup şi mai multe serii de argumente logice şi infralogice, exemple şi analize care le vor fi utile elevilor în procesul de autocunoaştere şi pentru a-şi exprima adecvat emoţionalitatea la nivel personal sau de grup. Educaţia emoţional-afectivă este un volum necesar educatorilor şi elevilor şi util părinţilor, redefinind rolul şcolii în termeni de transfer al formativului afectiv dinspre familie spre procesul de învăţămînt şi de creştere a rezilienţei emoţionale a tuturor actorilor educaţionali.” (Autorii) |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1030693 / 1030693 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ N30 | |
2. | 1030692 / 1030692 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ N30 | |
3. | 1030691 / 1030691 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ N30 | |
4. | 1030690 / 1030690 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ N30 | |
5. | 1030689 / 1030689 | F3 | Împrumut | Nu | 159.9/ N30 | |
6. | 1030688 / 1030688 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ N30 | |
7. | 1030687 / 1030687 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ N30 | |
8. | 1030686 / 1030686 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 37219 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|