Educația emoțional-afectivă : noi explorări, noi strategii

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iaşi
An 2020
Subiect emoții (carte pentru copii) chat
pedagogie psihologică chat
practici de pregătire emoțională chat
evaluarea emoțional-afectivă a elevului chat
ISBN 9789734683345
Note Bibliografie p. 203-210

III 37219

Neacşu, Ioan
    Educația emoțional-afectivă : noi explorări, noi strategii / Ioan Neacșu, Mihaela Suditu.- Iaşi : Polirom , 2020 (București : Lumina Tipo) .
    213 p. : fig., tab..- (Collegium. Ştiinţele educaţiei).    
    Bibliografie p. 203-210
    „Relaţia emoţie-afectivitate-motivaţie, nucleu al ritmului calitativ al vieţii, defineşte baza legică a comportamentului autentic, axa reglatoare a conştiinţei şi conduitei cotidiene şi constituie mecanismul explicativ al unora dintre realizările profesiei de educator. Lucrarea de faţă subliniază că avem nevoie de educatori care să cunoască strategiile de abordare responsabilă a logicii, ştiinţei şi artei de îmbunătăţire a conduitei profesionale şi, sub paradigma inteligenţei socioemoţionale, pledează pentru îmbogăţirea repertoriului emoţional-afectiv pozitiv al tuturor actorilor educaţiei – elevi, părinţi, profesori. Cartea demonstrează că această acţiune este strîns legată de promovarea unei interacţiuni echilibrate între emoţii, cogniţie şi valori socio-morale, de instaurarea unui climat emoţional sănătos, stabil, anticipabil şi creativ şi de asigurarea unităţii vieţii mintale, emoţionale, spirituale şi fizice. Sînt propuse cîteva zeci de activităţi şi exerciţii care pot fi rezolvate individual sau în grup şi mai multe serii de argumente logice şi infralogice, exemple şi analize care le vor fi utile elevilor în procesul de autocunoaştere şi pentru a-şi exprima adecvat emoţionalitatea la nivel personal sau de grup. Educaţia emoţional-afectivă este un volum necesar educatorilor şi elevilor şi util părinţilor, redefinind rolul şcolii în termeni de transfer al formativului afectiv dinspre familie spre procesul de învăţămînt şi de creştere a rezilienţei emoţionale a tuturor actorilor educaţionali.” (Autorii).
    ISBN 9789734683345

    I Suditu, Mihaela

    1. emoții (carte pentru copii)
    2. pedagogie psihologică
    3. practici de pregătire emoțională
    4. evaluarea emoțional-afectivă a elevului

159.942-053.2
37.015.3
082.1Collegium. Ştiinţele educaţiei


299 __ $aEducația emoțional-afectivă : noi explorări, noi strategii
955 __ $a1
200 __ $aEducația emoțional-afectivă $enoi explorări, noi strategii $fIoan Neacșu, Mihaela Suditu $bCarte tipărită
700 __ $aNeacşu, Ioan
701 __ $aSuditu, Mihaela
010 __ $a9789734683345
035 __ $aIII 37219
675 __ $a159.942-053.2
675 __ $a37.015.3
675 __ $a082.1Collegium. Ştiinţele educaţiei
686 __ $a1
608 __ $amonografie
606 __ $aemoții (carte pentru copii)
606 __ $apedagogie psihologică
606 __ $apractici de pregătire emoțională
606 __ $aevaluarea emoțional-afectivă a elevului
101 __ $arum
210 __ $aIaşi $cPolirom $eBucurești $d2020 $gLumina Tipo
215 __ $a213 p. $cfig., tab.
225 __ $aCollegium. Ştiinţele educaţiei
300 __ $aBibliografie p. 203-210
330 __ $a„Relaţia emoţie-afectivitate-motivaţie, nucleu al ritmului calitativ al vieţii, defineşte baza legică a comportamentului autentic, axa reglatoare a conştiinţei şi conduitei cotidiene şi constituie mecanismul explicativ al unora dintre realizările profesiei de educator. Lucrarea de faţă subliniază că avem nevoie de educatori care să cunoască strategiile de abordare responsabilă a logicii, ştiinţei şi artei de îmbunătăţire a conduitei profesionale şi, sub paradigma inteligenţei socioemoţionale, pledează pentru îmbogăţirea repertoriului emoţional-afectiv pozitiv al tuturor actorilor educaţiei – elevi, părinţi, profesori. Cartea demonstrează că această acţiune este strîns legată de promovarea unei interacţiuni echilibrate între emoţii, cogniţie şi valori socio-morale, de instaurarea unui climat emoţional sănătos, stabil, anticipabil şi creativ şi de asigurarea unităţii vieţii mintale, emoţionale, spirituale şi fizice. Sînt propuse cîteva zeci de activităţi şi exerciţii care pot fi rezolvate individual sau în grup şi mai multe serii de argumente logice şi infralogice, exemple şi analize care le vor fi utile elevilor în procesul de autocunoaştere şi pentru a-şi exprima adecvat emoţionalitatea la nivel personal sau de grup. Educaţia emoţional-afectivă este un volum necesar educatorilor şi elevilor şi util părinţilor, redefinind rolul şcolii în termeni de transfer al formativului afectiv dinspre familie spre procesul de învăţămînt şi de creştere a rezilienţei emoţionale a tuturor actorilor educaţionali.” (Autorii)
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1030693 / 1030693 SA Împrumut Da 159.9/ N30
2. 1030692 / 1030692 SA Împrumut Da 159.9/ N30
3. 1030691 / 1030691 F6 Împrumut Da 159.9/ N30
4. 1030690 / 1030690 F4 Împrumut Da 159.9/ N30
5. 1030689 / 1030689 F3 Împrumut Nu 159.9/ N30
6. 1030688 / 1030688 F2 Împrumut Da 159.9/ N30
7. 1030687 / 1030687 F1 Împrumut Da 159.9/ N30
8. 1030686 / 1030686 D Împrumut la sala de lectură Da III 37219
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 7

Lăsați un comentariu