Autor | Percival, Tom chat |
Editura | Bookzone chat |
Loc publicare | București |
An | 2022 |
Subiect | emoții (carte pentru copii) chat |
psihologia copilului chat | |
inteligența emoțională chat | |
ISBN | 9786069639283 |
Note | Vârsta recomandată: 3-6 ani |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 38554 |
III 38554 | |
Titlu | |
Titlu | Eliza nu se dă bătută : Inteligența emoțională pe înțelesul copiilor |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Eliza nu se dă bătută |
Desemnarea gen. a materialului | Broşură tipărită |
Prima menţ. de resp. | Tom Percival |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere: Laura Frunză |
Alte informaţii la titlu | Inteligența emoțională pe înțelesul copiilor |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Percival, Tom |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Frunză, Laura |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786069639283 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 087.5:159.942 |
159.922.7 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 0 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | emoții (carte pentru copii) |
psihologia copilului | |
inteligența emoțională | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Locul tipăririi | București |
Loc publicare | București |
Data publicării | 2022 |
Editura | Bookzone |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 32 p. |
Alte detalii fizice | il. color |
Notă generală | |
Textul notei | Vârsta recomandată: 3-6 ani |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Eliza este o fetiță care învață să fie curajoasă și să spună fără să stea pe gânduri “Eu pot!”, chiar și în cele mai dificile situații. Cu ajutorul Elizei, copiii învață că nimic nu este imposibil dacă îți dorești suficient de tare. Alături de Eliza, cei mici: Învață cum să-și gestioneze propriile emoții Se simt ascultați și încurajați de părinți și educatori Realizează că nu sunt judecați pentru ceea ce simt Sunt încurajați să-și spună îngrijorările Își dau seama că și ceilalți copii pot simți aceleași lucruri ca și ei Învață să se adapteze mai bine la tot felul de situații |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1061992 / 1061992 | SC | Împrumut | Da | 087.5/ P51 | |
2. | 1061991 / 1061991 | SC | Împrumut | Da | 087.5/ P51 | |
3. | 1061990 / 1061990 | F6 | Împrumut | Da | 087.5/ P51 | |
4. | 1061989 / 1061989 | F4 | Împrumut | Da | 087.5/ P51 | |
5. | 1061988 / 1061988 | F3 | Împrumut | Da | 087.5/ P51 | |
6. | 1061987 / 1061987 | F2 | Împrumut | Da | 087.5/ P51 | |
7. | 1061986 / 1061986 | F1 | Împrumut | Da | 087.5/ P51 | |
8. | 1061985 / 1061985 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 38554 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|