Autor | Robotă, Mihail-Radu chat |
Editura | Institutul European chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2018 |
Subiect | psihologia personalităţii chat |
inteligența emoțională chat | |
performanță academică chat | |
ISBN | 9786062402143 |
Note | Bibligrafie p. 225-232 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786062402143 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 89157 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Personalitate, motivație și performanță academică |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Mihail-Radu Robotă |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | Institutul European |
Data publicării | 2018 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 240 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Academica. Psihologie |
Numărul părţii | 265 |
Titlu | |
Titlu | Personalitate, motivație și performanță academică |
Notă generală | |
Textul notei | Bibligrafie p. 225-232 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | In domeniul psihologiei personalitatii, multitudinea de paradigme, teorii, modele prezentate in monografii, cursuri ori articole, rezultatele unor studii cantitative sau calitative, realizate cu o mare varietate de instrumente, mai vechi sau mai noi, este deseori deconcertanta chiar si pentru persoanele avizate. Aceasta carte isi propune sa fie un instrument util pentru intelegerea adecvata a celor mai relevante caracteristici ale personalitatii si ale motivatiei care faciliteaza obtinerea performantelor academice. In prima parte a lucrarii au fost vizate teorii clasice si moderne din sfera psihologiei personalitatii si a motivatiei, prezentate structurat si analizate din perspectiva gradului lor de relavanta stiintifica. Pregatita de aceste clarificari teoretice si metodologice, partea a doua a lucrarii a avut o miza aplicativa mai pronuntata, fiind prezentate rezultatele unor studii empirice, care, prin complementaritatea lor au vizat sa identifice o tipologie a structurilor de personalitate ale studentilor, sa clarifice rolul factorilor rnotivationali in perforrnanta academica si sa evidentieze aportul inteligentei si constiinciozitatii ca dimensiuni predictive ale performantei academice. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia personalităţii |
inteligența emoțională | |
performanță academică | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.923 |
082.1Academica. Psihologie | |
159.944 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Robotă, Mihail-Radu |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 159.9/ R62 |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.923 |
082.1 | |
159.944 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 994599 / 0994599 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ R62 | |
2. | 994598 / 0994598 | F6 | Împrumut | Nu | 159.9/ R62 | |
3. | 994597 / 0994597 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ R62 | |
4. | 994595 / 0994595 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ R62 | |
5. | 994594 / 0994594 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ R62 | |
6. | 994593 / 0994593 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ R62 | |
7. | 994592 / 0994592 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 89159 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 1 |
|