Autor | Cozolino, Louis chat |
Editura | Editura Trei chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2017 |
Subiect | psihologia personalităţii chat |
ISBN | 9786067197235 |
Note | Tit. orig. (eng.): Attachment-Based Teaching. Creating a Tribal Classroom |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067197235 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 86359 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Predarea bazată pe atașament |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | Cum să creezi o clasă tribală |
Prima menţ. de resp. | Louis Cozolino |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Camelia Dumitru |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Editura Trei |
Data publicării | 2017 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 311 p. |
Alte detalii fizice | graf. |
Serii | |
Titlul seriei | Educație și formare |
Titlu | |
Titlu | Predarea bazată pe atașament : Cum să creezi o clasă tribală |
Notă generală | |
Textul notei | Tit. orig. (eng.): Attachment-Based Teaching. Creating a Tribal Classroom |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Creierele umane sunt programate pentru viața socială, iar capacitatea elevilor de a învăța este profund influențată de calitatea legăturii de atașament pe care aceștia o stabilesc cu educatorii și colegii lor. Un atașament securizant nu doar că va garanta o stare de bine în clasă, ci va optimiza tot procesul de învățare, prin întărirea motivației, prin reglarea anxietăților și prin facilitarea neuroplasticității. Plecând de la aceste premise, cartea înfățișează un model pentru o clasă bazată pe atașamente securizante, explorând modul în care relația educator–elev devine crucială pentru a crea niște clase și comunități școlare de tip "tribal", cu funcție de susținere afectivă. Cartea este un îndemn către învățători și profesori, pentru a conștientiza rolul crucial al legăturilor sociale în optimizarea procesului educativ. „Avem nevoie, mai mult ca oricând, de o transformare profundă a modului în care definim și practicăm învățarea pentru că, deși toată lumea spune că trăim într-o societate bazată pe cunoaștere și pe învățare, aproape nimeni nu mai vrea să învețe...Învățarea a fost alterată de gratificarea imediată, de evaluările fără sens, de presiunile instituționale și sociale de tot felul, de ierarhii și mai ales de neînțelegerea modului în care ne angajăm ca ființe umane în acest proces. Cozolino ne propune o soluție naturală, inedită și simplă: readucerea dimensiunilor socială și emoțională în învățare prin predarea bazată pe atașament.“ – Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti Louis J. Cozolino este profesor de psihologie la Universitatea Pepperdine din Los Angeles. A scris cărți dedicate neuroștiințelor și psihoterapiei. |
Alte variante de titlu | |
Variante de titlu | Attachment-Based Teaching. Creating a Tribal Classroom (tit. orig.) |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia personalităţii |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922 |
159.923 | |
082.1Educație și formare | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Cozolino, Louis |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Dumitru, Camelia |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922 |
159.923 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 947435 / 0947435 | SA | Împrumut | Nu | 159.9/ C80 | |
2. | 947434 / 0947434 | SA | Împrumut | Nu | 159.9/ C80 | |
3. | 947433 / 0947433 | F6 | Împrumut | Nu | 159.9/ C80 | |
4. | 947432 / 0947432 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ C80 | |
5. | 947431 / 0947431 | F4 | Împrumut | Nu | 159.9/ C80 | |
6. | 947430 / 0947430 | F3 | Împrumut | Nu | 159.9/ C80 | |
7. | 947429 / 0947429 | F2 | Împrumut | Nu | 159.9/ C80 | |
8. | 947428 / 0947428 | F1 | Împrumut | Nu | 159.9/ C80 | |
9. | 947427 / 0947427 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 86359 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|