Predarea bazată pe atașament : Cum să creezi o clasă tribală

Autor chat
Editura Editura Trei chat
Loc publicare Bucureşti
An 2017
Subiect psihologia personalităţii chat
ISBN 9786067197235
Note Tit. orig. (eng.): Attachment-Based Teaching. Creating a Tribal Classroom

II 86359

Cozolino, Louis
    Predarea bazată pe atașament : Cum să creezi o clasă tribală / Louis Cozolino ; traducere din engleză de Camelia Dumitru.- Bucureşti : Editura Trei , 2017.
    311 p. : graf..- (Educație și formare).    
    Tit. orig. (eng.): Attachment-Based Teaching. Creating a Tribal Classroom
    Creierele umane sunt programate pentru viața socială, iar capacitatea elevilor de a învăța este profund influențată de calitatea legăturii de atașament pe care aceștia o stabilesc cu educatorii și colegii lor. Un atașament securizant nu doar că va garanta o stare de bine în clasă, ci va optimiza tot procesul de învățare, prin întărirea motivației, prin reglarea anxietăților și prin facilitarea neuroplasticității. Plecând de la aceste premise, cartea înfățișează un model pentru o clasă bazată pe atașamente securizante, explorând modul în care relația educator–elev devine crucială pentru a crea niște clase și comunități școlare de tip "tribal", cu funcție de susținere afectivă. Cartea este un îndemn către învățători și profesori, pentru a conștientiza rolul crucial al legăturilor sociale în optimizarea procesului educativ. „Avem nevoie, mai mult ca oricând, de o transformare profundă a modului în care definim și practicăm învățarea pentru că, deși toată lumea spune că trăim într-o societate bazată pe cunoaștere și pe învățare, aproape nimeni nu mai vrea să învețe...Învățarea a fost alterată de gratificarea imediată, de evaluările fără sens, de presiunile instituționale și sociale de tot felul, de ierarhii și mai ales de neînțelegerea modului în care ne angajăm ca ființe umane în acest proces. Cozolino ne propune o soluție naturală, inedită și simplă: readucerea dimensiunilor socială și emoțională în învățare prin predarea bazată pe atașament.“ – Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti Louis J. Cozolino este profesor de psihologie la Universitatea Pepperdine din Los Angeles. A scris cărți dedicate neuroștiințelor și psihoterapiei..
    ISBN 9786067197235

    I Dumitru, Camelia(trad.)

    1. psihologia personalităţii

159.922
159.923
082.1Educație și formare


010 __ $a9786067197235
035 __ $aII 86359
101 0_ $arum
200 0_ $aPredarea bazată pe atașament $bCarte tipărită $eCum să creezi o clasă tribală $fLouis Cozolino $gtraducere din engleză de Camelia Dumitru
210 ## $aBucureşti $cEditura Trei $d2017
215 __ $a311 p. $cgraf.
225 0_ $aEducație și formare
299 __ $aPredarea bazată pe atașament : Cum să creezi o clasă tribală
300 __ $aTit. orig. (eng.): Attachment-Based Teaching. Creating a Tribal Classroom
330 __ $aCreierele umane sunt programate pentru viața socială, iar capacitatea elevilor de a învăța este profund influențată de calitatea legăturii de atașament pe care aceștia o stabilesc cu educatorii și colegii lor. Un atașament securizant nu doar că va garanta o stare de bine în clasă, ci va optimiza tot procesul de învățare, prin întărirea motivației, prin reglarea anxietăților și prin facilitarea neuroplasticității. Plecând de la aceste premise, cartea înfățișează un model pentru o clasă bazată pe atașamente securizante, explorând modul în care relația educator–elev devine crucială pentru a crea niște clase și comunități școlare de tip "tribal", cu funcție de susținere afectivă. Cartea este un îndemn către învățători și profesori, pentru a conștientiza rolul crucial al legăturilor sociale în optimizarea procesului educativ. „Avem nevoie, mai mult ca oricând, de o transformare profundă a modului în care definim și practicăm învățarea pentru că, deși toată lumea spune că trăim într-o societate bazată pe cunoaștere și pe învățare, aproape nimeni nu mai vrea să învețe...Învățarea a fost alterată de gratificarea imediată, de evaluările fără sens, de presiunile instituționale și sociale de tot felul, de ierarhii și mai ales de neînțelegerea modului în care ne angajăm ca ființe umane în acest proces. Cozolino ne propune o soluție naturală, inedită și simplă: readucerea dimensiunilor socială și emoțională în învățare prin predarea bazată pe atașament.“ – Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti Louis J. Cozolino este profesor de psihologie la Universitatea Pepperdine din Los Angeles. A scris cărți dedicate neuroștiințelor și psihoterapiei.
517 0_ $aAttachment-Based Teaching. Creating a Tribal Classroom (tit. orig.)
606 __ $apsihologia personalităţii
608 __ $amonografie
675 __ $a159.922
675 __ $a159.923
675 __ $a082.1Educație și formare
686 __ $a1
700 _0 $aCozolino, Louis
702 _0 $4trad. $aDumitru, Camelia
975 00 $a159.922
975 00 $a159.923
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 947435 / 0947435 SA Împrumut Da 159.9/ C80
2. 947434 / 0947434 SA Împrumut Da 159.9/ C80
3. 947433 / 0947433 F6 Împrumut Da 159.9/ C80
4. 947432 / 0947432 F6 Împrumut Da 159.9/ C80
5. 947431 / 0947431 F4 Împrumut Da 159.9/ C80
6. 947430 / 0947430 F3 Împrumut Da 159.9/ C80
7. 947429 / 0947429 F2 Împrumut Nu 159.9/ C80
8. 947428 / 0947428 F1 Împrumut Da 159.9/ C80
9. 947427 / 0947427 D Împrumut la sala de lectură Da II 86359
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 2
SA Împrumut 2

Disponibile: 8

Lăsați un comentariu