Autor | Neacşu, Ioan chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2019 |
Subiect | psihologia învățării chat |
pedagogie psihologică chat | |
psihologie pedagogică chat | |
metode de învăţare chat | |
ISBN | 9789734678495 |
Note | Bibliografie p. 187-191 |
Titlu | |
Titlu | Neurodidactica învățării și psihologia cognitivă : ipoteze, conexiuni, mecanisme |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.013.77 |
37.015.3 | |
(036) | |
082.1 | |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Neurodidactica învățării și psihologia cognitivă |
Alte informaţii la titlu | ipoteze, conexiuni, mecanisme |
Prima menţ. de resp. | Ioan Neacșu |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Neacşu, Ioan |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.013.77 |
37.015.3:159.953.5(036) | |
082.1Collegium. Ştiinţele educaţiei | |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734678495 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 36314 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia învățării |
pedagogie psihologică | |
psihologie pedagogică | |
metode de învăţare | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2019 |
Numele tipografiei | Sedcom Libris |
Locul tipăririi | Iași |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 192 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Collegium. Ştiinţele educaţiei |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 187-191 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | „Mentalul uman este abordat în lucrarea de față din perspectiva introducerii unor paradigme noi în neurodidactica învățării privind rezultatele unor cercetări din neuropsihologie, neurobiologie, neuroștiințe cognitive și didactică funcțională. Prezentăm cititorului elemente de igienă și ecologie a minții implicate în învățare, asimetria relativă a funcțiilor emisferelor cerebrale, rolul neuronilor-oglindă în învățarea prin imitație, învățarea motrică prin scheme performante ș.a. Pe scurt, vom înțelege mai bine esența expresiei brain based learning. Lucrarea este utilă cadrelor didactice, elevilor, specialiștilor și tuturor celor interesați de reforme inovative în educație, învățămînt și formare.” (Ioan Neacșu) |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1051936 / 1051936 | F6 | Împrumut | Da | 37/ N30 | |
2. | 1051935 / 1051935 | F1 | Împrumut | Da | 37/ N30 | |
3. | 1005540 / 1005540 | SA | Împrumut | Da | 37/ N30 | |
4. | 1005539 / 1005539 | SA | Împrumut | Da | 37/ N30 | |
5. | 1005538 / 1005538 | F6 | Împrumut | Da | 37/ N30 | |
6. | 1005537 / 1005537 | F4 | Împrumut | Da | 37/ N30 | |
7. | 1005536 / 1005536 | F3 | Împrumut | Da | 37/ N30 | |
8. | 1005535 / 1005535 | F2 | Împrumut | Da | 37/ N30 | |
9. | 1005534 / 1005534 | F1 | Împrumut | Da | 37/ N30 | |
10. | 1005533 / 1005533 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 36314 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 2 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|