Autor | Stan, Emil chat |
Editura | Institutul European chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2021 |
Subiect | organizarea educaţiei şi învăţământului chat |
psihologie pedagogică chat | |
neuroștiințe chat | |
nativi digitali chat | |
ISBN | 9786062403201 |
Note | Bibliografie p. 197-201 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 94706 |
Titlu | |
Titlu | Managementul clasei și nativii digitali : fundamentări din perspectiva neuroștiintelor |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Managementul clasei și nativii digitali |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Emil Stan |
Alte informaţii la titlu | fundamentări din perspectiva neuroștiintelor |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Stan, Emil |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786062403201 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.2(498) |
37.015.3 | |
082.1Texte de frontieră | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | organizarea educaţiei şi învăţământului |
psihologie pedagogică | |
neuroștiințe | |
nativi digitali | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2021 |
Loc publicare | Iași |
Editura | Institutul European |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 206 p. |
Serii | |
Desemnarea volumului | 99 |
Titlul seriei | Texte de frontieră |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 197-201 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Lucrarea are doua premise puse in valoare de cele mai noi cercetari in domeniu: una dintre premise se constituie din datele pe care neurostiintele le pun la dispozitie cu privire la caracteristicile si modalitatile de functionare ale creierului uman; a doua premisa este constituita din datele despre nativii digitali si despre specificul modului de viata al acestei generatii, la intersectia dintre realitatea fizica si spatiul virtual. Pe baza acestor premise, lucrarea fundamenteaza modalitati concrete de interactiune in spatiul scolii (dar nu numai) cu nativii digitali, astfel incat potentialul lor sa se poata realiza, pe de o parte, iar pe de alta parte, acestia sa poata duce o viata implinita, in acord cu valorile si cultura umanitatii; lucrarea aduce la zi ceea ce specialistii in domeniu numesc managementul clasei, astfel incat profesorii, parintii, persoanele care interactioneaza cu acesti nativi digitali din (deja) generatia a doua, sa dispuna de instrumente specifice, adecvate si eficiente. Din aceasta perspectiva, criza scolii nu se reduce la criza instruirii, ci, mai degraba, se arata a fi una educationala (criza de scop – copiii nu mai stiu de ce ar trebui sa mearga la scoala). Emil Stan |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1037356 / 1037356 | F6 | Împrumut | Da | 371/ S76 | |
2. | 1037355 / 1037355 | F4 | Împrumut | Da | 371/ S76 | |
3. | 1037354 / 1037354 | F3 | Împrumut | Da | 371/ S76 | |
4. | 1037353 / 1037353 | F2 | Împrumut | Da | 371/ S76 | |
5. | 1037352 / 1037352 | F1 | Împrumut | Da | 371/ S76 | |
6. | 1037351 / 1037351 | SA | Împrumut | Da | 371/ S76 | |
7. | 1037350 / 1037350 | SA | Împrumut | Da | 371/ S76 | |
8. | 1037349 / 1037349 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 94706 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|