Autor | Gherguţ, Alois chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2023 |
Subiect | învăţământ special chat |
psihologie pedagogică chat | |
educaţia copiilor cu cerinţe educaţionale speciale chat | |
ISBN | 9789734693818 |
Note | Bibliografie p. 567-577 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 38623 |
Titlu | |
Titlu | Psihopedagogie specială : fundamente teoretice şi perspective practice |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Psihopedagogie specială |
Alte informaţii la titlu | fundamente teoretice şi perspective practice |
Prima menţ. de resp. | Alois Gherguț |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Gherguţ, Alois |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734693818 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 376 |
37.015.3:376 | |
159.97:376 | |
082.1Ştiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehnici | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | învăţământ special |
psihologie pedagogică | |
educaţia copiilor cu cerinţe educaţionale speciale | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Menţiuni de ediţie | |
Menţiuni de ediţie | Ed. a 4-a, revăzută și adăugită |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Locul tipăririi | Suceava |
Data publicării | 2023 |
Numele tipografiei | Tipo Lidana |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 631 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Ştiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehnici |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 567-577 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Orice demers referitor la educația, terapia, recuperarea și incluziunea persoanelor cu cerințe speciale trebuie să pornească de la schimbarea mentalităților – condiție esențială pentru crearea unui cadru conceptual în intervenția și asistența acestor persoane și a unor servicii de evaluare și expertiză corespunzătoare. Volumul oferă atât o prezentare a instituțiilor, metodelor și instrumentelor de intervenție, cât și materiale cu caracter practic: fișe, protocoale și grile după care se realizează evaluarea și expertiza copilului cu dizabilități. La acestea se adaugă un glosar de termeni frecvent utilizați în psihopedagogia specială. În această ediție revăzută și adăugită se pune accentul pe noile concepte și orientări în evaluare și intervenție și pe atitudinile și pozițiile din ultimii ani față de condiția socială, materială și umană a persoanelor cu dizabilități sau aflate în dificultate. De asemenea, volumul încearcă să anticipeze schimbările cadrului metodologic și strategiile ce vizează pregătirea continuă a personalului de specialitate, fiind conceput ca un instrument de lucru util pentru specialiștii și cadrele didactice cu sau fără experiență în domeniul sociopsihopedagogic. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1063251 / 1063251 | SL | Împrumut la sala de lectură | Da | 376/ G44 | |
2. | 1063250 / 1063250 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 38623 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
SL | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|