GHID PENTRU părinți în educația copiilor cu dificultăți de învățare (5-10 ani)

Editura PIM chat
Loc publicare Iaşi
An 2022
Subiect învăţământ special chat
instrucţia şi educaţia în afara şcolii chat
proiecte educaţionale chat
programul Erasmus chat
ISBN 9786061372676
Note With the support of the Erasmus+ Programme of the European Union
Proiect „Erasmus+”- proiect de parteneriat strategic între școli ''Individualized learning process development in pre-primary and primary education institutions (School4me)''

IV 6423

    GHID PENTRU părinți în educația copiilor cu dificultăți de învățare (5-10 ani) / coordonator: Marinescu Daniela.- Iaşi : PIM , 2022.
    70 p. : il. color.    
    With the support of the Erasmus+ Programme of the European Union
    Proiect „Erasmus+”- proiect de parteneriat strategic între școli ''Individualized learning process development in pre-primary and primary education institutions (School4me)''.
    ISBN 9786061372676

    I Marinescu, Daniela(coord.)

    1. învăţământ special
    2. instrucţia şi educaţia în afara şcolii
    3. proiecte educaţionale
    4. programul Erasmus

37.018.1-053.5(036)
376


035 __ $aIV 6423
299 __ $aGHID PENTRU părinți în educația copiilor cu dificultăți de învățare (5-10 ani)
955 __ $a3
200 __ $aGHID PENTRU părinți în educația copiilor cu dificultăți de învățare (5-10 ani) $fcoordonator: Marinescu Daniela $bCarte tipărită
702 __ $aMarinescu, Daniela $4coord.
010 __ $a9786061372676
675 __ $a37.018.1-053.5(036)
675 __ $a376
686 __ $a37
608 __ $amonografie
606 __ $aînvăţământ special
606 __ $ainstrucţia şi educaţia în afara şcolii
606 __ $aproiecte educaţionale
606 __ $aprogramul Erasmus
101 __ $arum
210 __ $aIaşi $cPIM $d2022
215 __ $a70 p. $cil. color
830 __ $a37/ G49
300 __ $aWith the support of the Erasmus+ Programme of the European Union
300 __ $aProiect „Erasmus+”- proiect de parteneriat strategic între școli ''Individualized learning process development in pre-primary and primary education institutions (School4me)''
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu