Autor | Schwartz, Gheorghe chat |
Editura | Institutul European chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2014 |
Subiect | psihologia copilului cu handicap chat |
copii cu handicap chat | |
învăţământ special chat | |
psihologie pedagogică chat | |
ISBN | 9786062400514 |
Note | Bibliografie p. 237-242 |
Titlu | |
Titlu | Fundamentele psihologiei speciale |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.015.3 |
082.1 | |
159.922.76 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Fundamentele psihologiei speciale |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Gheorghe Schwartz |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Schwartz, Gheorghe |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786062400514 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 80875 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.76 |
082.1Universitaria. Psihologie | |
37.015.3 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului cu handicap |
copii cu handicap | |
învăţământ special | |
psihologie pedagogică | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Menţiuni de ediţie | |
Menţiuni de ediţie | Ed. a 2-a |
Publicare, distribuţie | |
Locul tipăririi | Iaşi |
Numele tipografiei | Imprimeria Institutului European |
Loc publicare | Iași |
Editura | Institutul European |
Data publicării | 2014 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 248 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Universitaria. Psihologie |
Numărul părţii | 152 |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 237-242 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Psihopedagogia speciala reprezinta o disciplina de granita intre psihologie si pedagogie. Pe masura ce stiintele medicale ajung la noi performante, numarul copiilor salvati dintr-o epidemie sau pandemie este tot mai mare, insa, dintre acesti subiecti, unii raman cu tare. Asadar, copiii aceia nu mai mor, dar creste proportia celor cu "Cerinte Educative Speciale" (CES). In conditiile in care se doreste un invatamant integrat, toti dascalii pot avea in grija si copii cu deficiente, invaliditati sau handicap, ceea ce impune cunoasterea problemelor specifice cu care se confrunta acei elevi, si, mai ales, identificarea procedeelor si metodelor de a-i face pe acestia cat mai apti pentru viata sociala. Cum bibliografia in limba romana a psihologiei speciale este mult prea saraca si cum cartea de fata se adreseaza unui numar foarte mare de prezumtivi cititori (studenti, cadre didactice din invatamantul special, dar si din invatamantul de masa, si, nu in ultimul rand, parinti), textul este accesibil tuturor acestor virtuali consumatori, oferind un "tot" coerent al problemelor in discutie - de la etiologie si diagnostic, la tratament, instructie si educatie. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1008534 / 1008534 | SA | Împrumut | Nu | 159.9/ S36 | |
2. | 1008533 / 1008533 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ S36 | |
3. | 1008532 / 1008532 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ S36 | |
4. | 1008530 / 1008530 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ S36 | |
5. | 1008529 / 1008529 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ S36 | |
6. | 1008528 / 1008528 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ S36 | |
7. | 1008527 / 1008527 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 80875 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 1 |
|