Autor | Maguire, Caroline chat |
Editura | Editura Trei chat |
Loc publicare | București |
An | 2021 |
Subiect | psihologia copilului (consiliere) chat |
psihologie practică chat | |
ISBN | 9786064007773 |
Note | Bibliografie p. 472-495 |
Titlu | |
Titlu | De ce nu se joacă nimeni cu mine? : ajută-ți copilul să-și facă prieteni |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | De ce nu se joacă nimeni cu mine? |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | ajută-ți copilul să-și facă prieteni |
Prima menţ. de resp. | CarolineMaguire în colaborare cu Teresa Barker |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba engleză de Corina Mihaela Tudose |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Maguire, Caroline |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Barker, Teresa |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Tudose, Corina Mihaela |
Cod de legătură | trad. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786064007773 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 94354 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7(036) |
082.1Psihologie practică pentru părinți | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului (consiliere) |
psihologie practică | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Data publicării | 2021 |
Editura | Editura Trei |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 495 p. |
Alte detalii fizice | il., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologie practică pentru părinți |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 472-495 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Observi cum copilul tau este adesea exclus din grupul de joaca? Il vezi cum ramane pe dinafara atunci cand se aleg echipele sau afli ca-si petrece pauzele singur? Toate acestea se pot schimba, cu ajutorul tau si al planului Joaca-te mai bine. Deschizand aceasta carte si folosind-o impreuna cu copilul tau, il vei invata cum sa-si constientizeze emotiile, cum sa citeasca indiciile sociale, cum sa initieze si sa continue o conversatie, cum sa se comporte la joaca, cum sa coopereze si sa colaboreze cu ceilalti. Veti gasi impreuna in aceste pagini o strategie clara, usor de aplicat, impartita in pasi mici, cuantificabili, asupra carora puteti reveni ori de cate ori este nevoie. Prin numeroasele sale exemple si exercitii, aceasta carte ii va ajuta pe copii, dar si pe cei mai mari, sa-si faca prieteni si sa se bucure de o viata sociala activa. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1033916 / 1033916 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ M15 | |
2. | 1033915 / 1033915 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ M15 | |
3. | 1033914 / 1033914 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ M15 | |
4. | 1033913 / 1033913 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ M15 | |
5. | 1033912 / 1033912 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ M15 | |
6. | 1033911 / 1033911 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ M15 | |
7. | 1033910 / 1033910 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ M15 | |
8. | 1033909 / 1033909 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 94354 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|