Autor | Faber, Joanna chat |
Editura | Curtea Veche chat |
Loc publicare | București |
An | 2019 |
Subiect | psihologia copilului (consiliere) chat |
psihologie comportamentală (copii) chat | |
educaţia copiilor în familie chat | |
comunicare (cu copiii) chat | |
ISBN | 9786064401571 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786064401571 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 35979 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Cum să le vorbim copiilor astfel încât să ne asculte |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | ghid de supraviețuire pentru părinți cu copii de 2-7 ani |
Prima menţ. de resp. | Joanna Faber, Julie King |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Carmen Cuculescu |
cuvânt înainte de Adele Faber | |
ilustrații de Coco Faber, Tracey Faber și Sam Faber Manning | |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Curtea Veche |
Data publicării | 2019 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 384 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Serii | |
Titlul seriei | Familia la Curtea Veche |
Titlu | |
Titlu | Cum să le vorbim copiilor astfel încât să ne asculte : ghid de supraviețuire pentru părinți cu copii de 2-7 ani |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cartea Joannei Faber și a lui Julie King vă dezvăluie secretele comunicării cu copiii mici – cum să îi ascultați, cum să îi determinați să vorbească, cum să înțelegeți ce gândesc, ce simt și ce vor. Autoarele vă propun strategii și exemple utile în procesul educării celor mici pentru a vă ajuta să depășiți dificultățile cu care vă confruntați. Cum primii ani de viață ai copiilor sunt foarte importanți pentru formarea și dezvoltarea lor, acest ghid vă va însoți pașii în fascinanta călătorie a modelării unor caractere puternice și echilibrate. Cele două autoare, experți recunoscuți în parenting, au scris un ghid practic, încărcat cu strategii și metode capabile să ducă la un rezultat imediat. – The Washington Post Ideile creative ale autoarelor îi vor ajuta pe cei mari să nu se simtă singuri în ceea ce poate fi uneori haosul lumii de părinte. – Publishers Weekly |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului (consiliere) |
psihologie comportamentală (copii) | |
educaţia copiilor în familie | |
comunicare (cu copiii) | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7(036) |
316.77-053.2 | |
082.1Familia la Curtea Veche | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Faber, Joanna |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | King, Julie |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | pref. |
Autor secundar | Faber, Adele |
Cod de legătură | il. |
Autor secundar | Faber, Coco |
Cod de legătură | il. |
Autor secundar | Faber, Tracey |
Cod de legătură | il. |
Autor secundar | Faber Manning, Sam |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Cuculescu, Carmen |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
(036) | |
316.77 | |
-053.2 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 992784 / 0992784 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ F11 | |
2. | 992783 / 0992783 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ F11 | |
3. | 992782 / 0992782 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ F11 | |
4. | 992781 / 0992781 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ F11 | |
5. | 992780 / 0992780 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ F11 | |
6. | 992779 / 0992779 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ F11 | |
7. | 992778 / 0992778 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ F11 | |
8. | 992777 / 0992777 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ F11 | |
9. | 992776 / 0992776 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 35979 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|