Autor | Katzer, Katarina chat |
Editura | ALL chat |
Loc publicare | București |
An | 2018 |
Subiect | Internet (dependenţă) chat |
realitatea virtuală (aspecte psihologice) chat | |
ISBN | 9786065874329 |
Note | Bibliografie p. 321-350 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786065874329 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 88709 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Cyberpsihologia |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | Viața în rețea: cum ne schimb@ Internetul? |
Prima menţ. de resp. | Catarina Katzer |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba germană de Cora Radulian |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | ALL |
Data publicării | 2018 |
Locul tipăririi | București |
Numele tipografiei | Artprint |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 352 p. |
Titlu | |
Titlu | Cyberpsihologia : Viața în rețea: cum ne schimb@ Internetul? |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 321-350 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Material de reflecție și ghid de comportament online Dacă te numeri printre cei 2,5 miliarde de oameni pentru care Google, Youtube sau Facebook sunt repere nelipsite ale vieții de zi cu zi, cartea psihologului Catarina Katzer va avea pentru tine valoarea unei revelații. Americanul Tim Berners-Lee de la Centrul European de Cercetări Nucleare a dezvoltat în 1990 o rețea menită să faciliteze schimbul mai rapid de informații între cercetători. Dar planul care viza transformarea acesteia într-o bază de date internațională sigură și eficientă a luat o turnură neașteptată. Astăzi, Internetul reprezintă un adevărat habitat pentru aproape 2,5 miliarde de oameni. Întrebările privind evoluția acestuia în următorii ani își găsesc răspunsul la o analiză mai atentă a situației din țara în care au apărut Microsoft, Apple și Google. Studiile arată că, în anul 2013, 75% dintre copiii cu vârste între 0-(!) și 8 ani din Statele Unite aveau acces la Internet de pe un dispozitiv mobil, 63% aveau propriul lor smartphone și 38% dintre cei sub 2 ani foloseau echipamente terminale mobile! Internetul a ajuns să nu mai poată fi disociat de activitatea noastră zilnică. Acțiunile noastre nu mai sunt legate doar de realitatea fizică în care trăim. Se orientează din ce în ce mai mult spre spațiul virtual, indiferent că este vorba despre rețele sociale, jocuri online, forumuri, prietenii sau cunoștințe făcute pe cale digitală. Cu cât petrecem mai mult timp conectați la Internet, cu atât mai mult crește influența mediului virtual asupra percepției de sine, vieții personale și profesionale, asupra creșterii copiilor și chiar a situării noastre în ansamblul societății. Categoric, pe fondul existenței pe o scenă virtuală s-a format o relație cu totul nouă între noi și propriile noastre acțiuni. În cazul în care trecem încontinuu de la viața reală la spațiul cibernetic și înapoi, percepția iluzorie nu poate fi o simplă excepție. Imaginea de ansamblu intră într-o zonă tulbure. Pentru a evita să cădem prea des în capcanele Internetului, trebuie să devenim conștienți de modul în care se răsfrânge permanenta pendulare între viața reală și habitatul virtual asupra identității, emoțiilor și comportamentului nostru. Bazată pe sute de studii psihologice despre Internet și pe noțiuni fundamentale din domeniul psihologiei, cartea ne învață cum să punem în balanță avantajele și dezavantajele spațiului cibernetic. Autoarea ne ajută să descoperim resorturile care ne afectează rațiunea și emoțiile atunci când suntem online. În același timp, ne prezintă și căile prin care putem deveni internauți competenți. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Internet (dependenţă) |
realitatea virtuală (aspecte psihologice) | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 316.6:004.738.5 |
316.774:004.738.5 | |
159.9:004.738.5 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 3/32 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Katzer, Katarina |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Numărul de înregistrare al autorităţii | trad. |
Autor alternativ | Radulian, Cora |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | :004.738.5 |
316.6 | |
316.774 | |
:004.738.5 | |
159.9 | |
:004.738.5 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 990141 / 0990141 | SA | Împrumut | Da | 316.6/ K24 | |
2. | 990140 / 0990140 | SA | Împrumut | Da | 316.6/ K24 | |
3. | 990139 / 0990139 | F6 | Împrumut | Da | 316.6/ K24 | |
4. | 990138 / 0990138 | F6 | Împrumut | Da | 316.6/ K24 | |
5. | 990137 / 0990137 | F4 | Împrumut | Da | 316.6/ K24 | |
6. | 990136 / 0990136 | F3 | Împrumut | Da | 316.6/ K24 | |
7. | 990135 / 0990135 | F2 | Împrumut | Da | 316.6/ K24 | |
8. | 990134 / 0990134 | F1 | Împrumut | Da | 316.6/ K24 | |
9. | 990133 / 0990133 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 88709 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|