Autor | Kutscher, Martin L. chat |
Editura | Univers chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2018 |
Subiect | psihologia copilului chat |
reţele sociale online chat | |
Internet (dependenţă) chat | |
educație parentală chat | |
ISBN | 9789733410652 |
Note | Bibliografie p. 179-188 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789733410652 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 90293 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Copiii erei digitale |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | Cum să limităm timpul petrecut în fața ecranului și de ce este important acest lucru |
Prima menţ. de resp. | Dr. Martin L. Kutscher |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere de Cătălin-Mihai Ștefan |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Univers |
Data publicării | 2018 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 192 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Educație cu blândețe |
Numărul părţii | 9 |
Titlu | |
Titlu | Copiii erei digitale : Cum să limităm timpul petrecut în fața ecranului și de ce este important acest lucru |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 179-188 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cu sau fără ecrane la vârstă mică? Ce efecte au ele asupra copiilor noștri? Și cum facem să limităm accesul copilului la ceva atât de prezent în viața noastră? Tehnologia ne aduce o mulțime de avantaje reale, iar a ține copiii departe de ea pe termen lung nu este cu adevărat nici posibil, nici de dorit. Totuși, în multe familii moderne, copiii, dar și adulții petrec prea mult timp în fața ecranelor, în detrimentul interacțiunii interumane, al jocului liber, al descoperirilor, analizei și imaginației. Această carte, scrisă de Dr. Martin L. Kutscher, neurolog pediatru, prezintă (cu studii și analize documentate) efectele negative ale timpului îndelungat petrecut în fața unui ecran, care sunt multiple: educaționale (pierderea concentrării, note mici, lipsă de interes la școală și la teme), psihologice (goana după confirmare din partea altora, limitarea creativității, stres, anxietate socială, agresivitate), neurologice (modificări reale ale creierului care duc la scăderea motivației și a autocontrolului), dar și fizice (oboseală, dureri de spate, alimentație nesănătoasă, obezitate, risc mărit de accidente, deteriorarea auzului). Din fericire, cartea ne oferă și multe soluții pentru a preveni sau a reduce efectele negative de mai sus. Pentru că tehnologia ne poate face bine, dacă știm să găsim echilibrul pentru copiii și familia noastră. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
reţele sociale online | |
Internet (dependenţă) | |
educație parentală | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
004.738.5:37-053.2 | |
004.738.5Internet:177 | |
082.1Educație cu blândețe | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Kutscher, Martin L. |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Ştefan, Cătălin Mihai |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
004.738.5 | |
:37 | |
-053.2 | |
004.738.5 | |
:177 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1000308 / 1000308 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ K95 | |
2. | 1000307 / 1000307 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ K95 | |
3. | 1000306 / 1000306 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ K95 | |
4. | 1000305 / 1000305 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ K95 | |
5. | 1000304 / 1000304 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ K95 | |
6. | 1000303 / 1000303 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ K95 | |
7. | 1000302 / 1000302 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ K95 | |
8. | 1000301 / 1000301 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 90293 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|