Copiii erei digitale : Cum să limităm timpul petrecut în fața ecranului și de ce este important acest lucru

Autor chat
Editura Univers chat
Loc publicare Bucureşti
An 2018
Subiect psihologia copilului chat
reţele sociale online chat
Internet (dependenţă) chat
educație parentală chat
ISBN 9789733410652
Note Bibliografie p. 179-188

II 90293

Kutscher, Martin L.
    Copiii erei digitale : Cum să limităm timpul petrecut în fața ecranului și de ce este important acest lucru / Dr. Martin L. Kutscher ; traducere de Cătălin-Mihai Ștefan.- Bucureşti : Univers , 2018.
    192 p..- (Educație cu blândețe).    
    Bibliografie p. 179-188
    Cu sau fără ecrane la vârstă mică? Ce efecte au ele asupra copiilor noștri? Și cum facem să limităm accesul copilului la ceva atât de prezent în viața noastră? Tehnologia ne aduce o mulțime de avantaje reale, iar a ține copiii departe de ea pe termen lung nu este cu adevărat nici posibil, nici de dorit. Totuși, în multe familii moderne, copiii, dar și adulții petrec prea mult timp în fața ecranelor, în detrimentul interacțiunii interumane, al jocului liber, al descoperirilor, analizei și imaginației. Această carte, scrisă de Dr. Martin L. Kutscher, neurolog pediatru, prezintă (cu studii și analize documentate) efectele negative ale timpului îndelungat petrecut în fața unui ecran, care sunt multiple: educaționale (pierderea concentrării, note mici, lipsă de interes la școală și la teme), psihologice (goana după confirmare din partea altora, limitarea creativității, stres, anxietate socială, agresivitate), neurologice (modificări reale ale creierului care duc la scăderea motivației și a autocontrolului), dar și fizice (oboseală, dureri de spate, alimentație nesănătoasă, obezitate, risc mărit de accidente, deteriorarea auzului). Din fericire, cartea ne oferă și multe soluții pentru a preveni sau a reduce efectele negative de mai sus. Pentru că tehnologia ne poate face bine, dacă știm să găsim echilibrul pentru copiii și familia noastră..
    ISBN 9789733410652

    I Ştefan, Cătălin Mihai(trad.)

    1. psihologia copilului
    2. reţele sociale online
    3. Internet (dependenţă)
    4. educație parentală

159.922.7
004.738.5:37-053.2
004.738.5Internet:177
082.1Educație cu blândețe


010 __ $a9789733410652
035 __ $aII 90293
101 0_ $arum
200 0_ $aCopiii erei digitale $bCarte tipărită $eCum să limităm timpul petrecut în fața ecranului și de ce este important acest lucru $fDr. Martin L. Kutscher $gtraducere de Cătălin-Mihai Ștefan
210 ## $aBucureşti $cUnivers $d2018
215 __ $a192 p.
225 0_ $aEducație cu blândețe $h9
299 __ $aCopiii erei digitale : Cum să limităm timpul petrecut în fața ecranului și de ce este important acest lucru
300 __ $aBibliografie p. 179-188
330 __ $aCu sau fără ecrane la vârstă mică? Ce efecte au ele asupra copiilor noștri? Și cum facem să limităm accesul copilului la ceva atât de prezent în viața noastră? Tehnologia ne aduce o mulțime de avantaje reale, iar a ține copiii departe de ea pe termen lung nu este cu adevărat nici posibil, nici de dorit. Totuși, în multe familii moderne, copiii, dar și adulții petrec prea mult timp în fața ecranelor, în detrimentul interacțiunii interumane, al jocului liber, al descoperirilor, analizei și imaginației. Această carte, scrisă de Dr. Martin L. Kutscher, neurolog pediatru, prezintă (cu studii și analize documentate) efectele negative ale timpului îndelungat petrecut în fața unui ecran, care sunt multiple: educaționale (pierderea concentrării, note mici, lipsă de interes la școală și la teme), psihologice (goana după confirmare din partea altora, limitarea creativității, stres, anxietate socială, agresivitate), neurologice (modificări reale ale creierului care duc la scăderea motivației și a autocontrolului), dar și fizice (oboseală, dureri de spate, alimentație nesănătoasă, obezitate, risc mărit de accidente, deteriorarea auzului). Din fericire, cartea ne oferă și multe soluții pentru a preveni sau a reduce efectele negative de mai sus. Pentru că tehnologia ne poate face bine, dacă știm să găsim echilibrul pentru copiii și familia noastră.
606 __ $apsihologia copilului
606 __ $areţele sociale online
606 __ $aInternet (dependenţă)
606 __ $aeducație parentală
608 __ $amonografie
675 __ $a159.922.7
675 __ $a004.738.5:37-053.2
675 __ $a004.738.5Internet:177
675 __ $a082.1Educație cu blândețe
686 __ $a1
700 __ $aKutscher, Martin L.
702 __ $4trad. $aŞtefan, Cătălin Mihai
975 00 $a159.922.7
975 00 $a004.738.5 $a:37
975 00 $a-053.2
975 00 $a004.738.5 $a:177
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1000308 / 1000308 SA Împrumut Da 159.9/ K95
2. 1000307 / 1000307 SA Împrumut Da 159.9/ K95
3. 1000306 / 1000306 F6 Împrumut Da 159.9/ K95
4. 1000305 / 1000305 F4 Împrumut Da 159.9/ K95
5. 1000304 / 1000304 F3 Împrumut Da 159.9/ K95
6. 1000303 / 1000303 F2 Împrumut Da 159.9/ K95
7. 1000302 / 1000302 F1 Împrumut Da 159.9/ K95
8. 1000301 / 1000301 D Împrumut la sala de lectură Da II 90293
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 8

Lăsați un comentariu