Autor | Caron, Gérard chat |
Editura | Didactica Publishing House chat |
Loc publicare | București |
An | 2009 |
Subiect | psihologia copilului chat |
temperamente (psihologie) chat | |
educaţia în familie chat | |
educaţia în şcoală chat | |
ISBN | 9786068027333 |
Note | Bibliografie p. 317-323 |
Titlu | |
Titlu | Cum să susținem copilul în funcție de temperamentul său la școală și acasă : principiile psihologiei tradiționale |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
37.018.1 | |
159.923 | |
-053.2 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Cum să susținem copilul în funcție de temperamentul său la școală și acasă |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | principiile psihologiei tradiționale |
Prima menţ. de resp. | Gérard Caron |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere: Carmen Viviana Serni |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Caron, Gérard |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Serni, Carmen Viviana |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786068027333 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 36222 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
159.923-053.2 | |
37.018.1/.2 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
temperamente (psihologie) | |
educaţia în familie | |
educaţia în şcoală | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Locul tipăririi | București |
Loc publicare | București |
Numele tipografiei | Pro-tip |
Editura | Didactica Publishing House |
Data publicării | 2009 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 324 p. |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 317-323 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Aceasta lucrare se vrea o pledoarie pentru descoperirea visului copilariei, doua teme se vor suprapune incontinuu: sustinerea si temperamentele copiilor. Originalitatea cartii consta in totala apropiere (holistica) de copil, datorita cunoasterii temperamentului sau dominant. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1001050 / 1001050 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ C26 | |
2. | 1001049 / 1001049 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ C26 | |
3. | 1001048 / 1001048 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ C26 | |
4. | 1001046 / 1001046 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ C26 | |
5. | 1001045 / 1001045 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ C26 | |
6. | 1001044 / 1001044 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ C26 | |
7. | 1001043 / 1001043 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 36222 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|