Autor | Ianțu, Virgil chat |
Editura | Editura Pandora M chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2017 |
Subiect | lit. rom. - povestiri pentru copii chat |
psihologia copilului chat | |
emoţii chat | |
ISBN | 9786069780572 |
Note | Pe cop. 2: carte recomandată copiilor cu vârsta cuprinsă între 6 și 10 ani. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786069780572 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 34974 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Copiii spun... emoțiile sunt bune |
Desemnarea gen. a materialului | Broşură tipărită |
Alte informaţii la titlu | [povestire] |
Prima menţ. de resp. | Virgil Ianțu |
Urm. menţ. de responsabilitate | ilustrații de Irina Maria Iliescu |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Editura Pandora M |
Data publicării | 2017 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | [32] p. |
Alte detalii fizice | il. color |
Titlu | |
Titlu | Copiii spun... emoțiile sunt bune : [povestire] |
Notă generală | |
Textul notei | Pe cop. 2: carte recomandată copiilor cu vârsta cuprinsă între 6 și 10 ani. |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Copiii spun… emoțiile sunt bune este prima carte pentru cei mici semnată de VIRGIL IANȚU. Volumul este continuarea firească a proiectului Copiii spun – un curs ca o joacă și a seriei online de pastile de „înțelepciune copilărească", dezvoltate recent, din pasiune pentru psihologia copiilor. Cum transformăm frica de eșec în emoție pozitivă? Cum facem ca vocea aceea mică și enervantă, care ne spune că n-o să reușim ceva, să fie redusă la tăcere? Cum ne pregătim pentru a dărui celorlalți trăiri autentice, intense, pozitive? Copiii spun… emoțiile sunt bune este o poveste în care se vor regăsi toți cei care au avut de-a face, la un moment dat, cu teama de a sta în fața unui public mai mare sau mai mic… și l-au cucerit! Pentru copiii de 6–10 ani |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | lit. rom. - povestiri pentru copii |
psihologia copilului | |
emoţii | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 821.135.1-32 |
821.135.1-93-32 | |
159.922.7(0:82-32) | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | t |
821.135.1 | |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Ianțu, Virgil |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | il. |
Autor secundar | Iliescu, Irina Maria |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 821.135.1 |
-32 | |
821.135.1 | |
-32 | |
-93 | |
159.922.7 | |
(0:82-32) |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 947767 / 0947767 | SC | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
2. | 947766 / 0947766 | SC | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
3. | 947765 / 0947765 | SC | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
4. | 947764 / 0947764 | SC | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
5. | 947763 / 0947763 | F6 | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
6. | 947762 / 0947762 | F6 | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
7. | 947761 / 0947761 | F6 | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
8. | 947760 / 0947760 | F6 | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
9. | 947759 / 0947759 | F4 | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
10. | 947758 / 0947758 | F4 | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
11. | 947757 / 0947757 | F3 | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
12. | 947756 / 0947756 | F3 | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
13. | 947755 / 0947755 | F2 | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
14. | 947754 / 0947754 | F2 | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
15. | 947753 / 0947753 | F1 | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
16. | 947752 / 0947752 | F1 | Împrumut | Da | 821.135.1-32/ I-27 | |
17. | 947751 / 0947751 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 34974 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 2 |
|
F2 | Împrumut | 2 |
|
F3 | Împrumut | 2 |
|
F4 | Împrumut | 2 |
|
F6 | Împrumut | 4 |
|
SC | Împrumut | 4 |
|