Autor | Ducanda, Anne-Lise chat |
Editura | Editura Corint chat |
Loc publicare | București |
An | 2023 |
Subiect | psihologia copilului chat |
educaţia copiilor în familie chat | |
internet chat | |
ISBN | 9786060880950 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 38538 |
Titlu | |
Titlu | Copiii în faţa ecranelor : cum îi protejăm |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Copiii în faţa ecranelor |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | cum îi protejăm |
Prima menţ. de resp. | Anne-Lise Ducanda în colaborare cu Bérénice Bouty |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba franceză de Carmen Dobre ; prefaţa ediţiei în limba română de Diana Stănculeanu |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Ducanda, Anne-Lise |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Bouty, Bérénice |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Dobre, Carmen |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Stănculeanu, Diana |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786060880950 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
004.738.5 | |
371.018.1 | |
082.1Corint pentru părinți | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
educaţia copiilor în familie | |
internet | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Editura | Editura Corint |
Loc publicare | București |
Locul tipăririi | București |
Data publicării | 2023 |
Numele tipografiei | Rotografika |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 288 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Corint pentru părinți |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | cranele oferă plăcere fără a ne solicita vreun efort și creează o puternică dependență. În consecință, părinții, nepregătiți să-și crească și să-și educe copiii într-o lume digitală, se simt adeseori dezorientați și caută sprijin din partea psihoterapeuților sau a cărților de specialitate. După ce a lansat un semnal de alarmă pe Internet, prin realizarea unui video despre supraexpunerea copiilor la ecrane (430K vizualizări), Dr. Ducanda și-a dorit, prin publicarea acestei cărți, să contribuie la conștientizarea pericolului pe care îl reprezintă acest aspect. Captându-le atenția, ecranele îi privează de interacțiunea umană și de descoperirea senzorială a lumii, indispensabilă pentru dezvoltarea creierului. Din fericire, tulburările asociate cu folosirea ecranelor sunt în mare parte reversibile, dacă sunt depistate și tratate la timp. „Ecranul este astăzi un orizont. Copilul tău aleargă către el până la ore târzii în noapte, fără să-l poată atinge. Dar ceea ce este rău e că acest orizont e mult mai îngust decât adevăratele orizonturi; are doar câțiva centimetri în diagonală…” CRISTIAN ANDREI „Generația de astăzi folosește touchscreen-ul înainte de a putea citi, iar urmările acestui comportament pe termen lung ne privesc pe noi, adulții. O astfel de responsabilitate poate fi copleșitoare pentru mulți dintre noi. Din fericire, există soluții. Putem găsi răspunsuri cu ajutorul medicilor, psihologilor sau al cărților de specialitate.” ANDREEA TRANDAFIRESCU, jurnalist Euronews, psiholog. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1061565 / 1061565 | SC | Împrumut | Nu | 159.9/ D86 | |
2. | 1061564 / 1061564 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ D86 | |
3. | 1061563 / 1061563 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ D86 | |
4. | 1061562 / 1061562 | F4 | Împrumut | Nu | 159.9/ D86 | |
5. | 1061561 / 1061561 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ D86 | |
6. | 1061560 / 1061560 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ D86 | |
7. | 1061559 / 1061559 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ D86 | |
8. | 1061558 / 1061558 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 38538 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SC | Împrumut | 1 |
|