Autor | Apostolache, Roxana chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2022 |
Subiect | cadre didactice - competențe digitale chat |
competențe didactice chat | |
educație digitală chat | |
învățare on line chat | |
ISBN | 9789734688838 |
Note | Bibliografie p. 193-204 |
Titlu | |
Titlu | Competenţa pedagogică digitală |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Competenţa pedagogică digitală |
Prima menţ. de resp. | Roxana Apostolache |
Urm. menţ. de responsabilitate | cuvânt înainte de Constantin Cucoş |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Apostolache, Roxana |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Cucoş, Constantin |
Cod de legătură | pref. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734688838 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 38050 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3:004 |
371.13:004 | |
082.1Collegium. Ştiinţele educaţiei | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | cadre didactice - competențe digitale |
competențe didactice | |
educație digitală | |
învățare on line | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2022 |
Locul tipăririi | Iaşi |
Numele tipografiei | Sedcom Libris |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 207 p. |
Alte detalii fizice | tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Collegium. Ştiinţele educaţiei |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 193-204 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Competențele digitale de primă instanță, la profesori și la elevi, nu mai sunt suficiente astăzi pentru o educație virtuală, ci sunt necesare contexte didactice gândite explicit în acest sens. Lucrarea Roxanei Apostolache încearcă să răspundă unor întrebări și dileme legate de competența pedagogică necesară în predarea online, dileme amplificate de contextul epidemiologic actual, și să contribuie la formarea unui set de abilități specifice acestui domeniu. Venind în ajutorul profesorilor care vor să știe cum să-și planifice și să-și organizeze eficient activitatea didactică online, volumul propune un model general de proiectare a acesteia, pe care apoi îl particularizează la o unitate de învățare, respectiv o lecție. Autoarea abordează și diferite situații de învățare în mediul virtual, modalitățile în care pot comunica elevii în astfel de medii și efectele acestui tip de educație asupra dezvoltării socio-emoționale. Pe lângă strategii de predare, le oferă profesorilor și soluții pentru măsurarea și aprecierea rezultatelor obținute de elevi în acest context formativ, prezentând câteva metode și instrumente de evaluare. Volumul se adresează tuturor actorilor educaționali integrați în sistemul de învățământ și nevoii lor de a gestiona cât mai eficient cerințele și exigențele predării digitalizate. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1045138 / 1045138 | SA | Împrumut | Da | 371/ A67 | |
2. | 1045137 / 1045137 | SA | Împrumut | Da | 371/ A67 | |
3. | 1045136 / 1045136 | F6 | Împrumut | Da | 371/ A67 | |
4. | 1045135 / 1045135 | F4 | Împrumut | Da | 371/ A67 | |
5. | 1045134 / 1045134 | F3 | Împrumut | Da | 371/ A67 | |
6. | 1045133 / 1045133 | F2 | Împrumut | Da | 371/ A67 | |
7. | 1045132 / 1045132 | F1 | Împrumut | Da | 371/ A67 | |
8. | 1045131 / 1045131 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 38050 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|