Autor | Culatta, Richard chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2023 |
Subiect | educație digitală chat |
educație parentală chat | |
psihologia copilului chat | |
internet chat | |
ISBN | 9789734692378 |
Note | Bibliografie p. 251-265 |
Titlu | |
Titlu | Ghid de educație digitală : cum ne pregătim copii pentru o lume supertehnologizată |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Ghid de educație digitală |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Richard Culatta |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba engleză de Irina Barbu |
Alte informaţii la titlu | cum ne pregătim copii pentru o lume supertehnologizată |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Culatta, Richard |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Barbu, Irina |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734692378 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 97195 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.018.1:004.738.52 |
159.922.7 | |
004.738.52 | |
082.1Psihologia copilului & Parenting | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | educație digitală |
educație parentală | |
psihologia copilului | |
internet | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2023 |
Locul tipăririi | Bucuresti |
Loc publicare | Iași |
Numele tipografiei | Ganesha Publishing House |
Editura | Polirom |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 277 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologia copilului & Parenting |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 37/ C94 |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 251-265 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Când vine vorba de educarea copiilor într-o lume digitală, fiecare părinte se simte nepregătit și copleșit. Ne facem griji că copiii noștri vor deveni dependenți de jocurile online, că vor fi victime ale hărțuirii cibernetice sau că se vor pierde în hățișul rețelelor sociale. Îi avertizăm despre toate lucrurile pe care nu ar trebui să le facă online, dar nu facem aproape nimic pentru a-i învăța abilitățile care îi vor ajuta să aibă succes în lumea digitală. Este timpul pentru o nouă abordare. Richard Culatta susține că tehnologia poate fi un instrument puternic pentru învățare, pentru rezolvarea celor mai dificile probleme ale omenirii și pentru a încuraja socializarea, arătând că nu trebuie să le interzicem complet copiilor utilizarea acesteia, ci să îi învățăm cum să o folosească în mod responsabil, pentru a se adapta lumii în care vor trăi. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1057251 / 1057251 | SA | Împrumut | Da | 37/ C94 | |
2. | 1057250 / 1057250 | SA | Împrumut | Da | 37/ C94 | |
3. | 1057249 / 1057249 | F6 | Împrumut | Da | 37/ C94 | |
4. | 1057248 / 1057248 | F4 | Împrumut | Da | 37/ C94 | |
5. | 1057247 / 1057247 | F3 | Împrumut | Da | 37/ C94 | |
6. | 1057246 / 1057246 | F2 | Împrumut | Da | 37/ C94 | |
7. | 1057245 / 1057245 | F1 | Împrumut | Da | 37/ C94 | |
8. | 1057244 / 1057244 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 97195 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|