Autor | Reese, Elaine chat |
Editura | Humanitas chat |
Loc publicare | București |
An | 2022 |
Subiect | psihologia copilului (ghid pentru părinți) chat |
educație parentală chat | |
povestirea (în educația copiilor) chat | |
sfaturi educative pentru părinți chat | |
arta povestirii - aspecte psihologice chat | |
ISBN | 9789735072957 |
Titlu | |
Titlu | Spune-mi o poveste, te rooog! : ghid practic pentru părinţii care cred în puterea cuvintelor |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Spune-mi o poveste, te rooog! |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | ghid practic pentru părinţii care cred în puterea cuvintelor |
Prima menţ. de resp. | Elaine Reese |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Lidia Dumitru |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Reese, Elaine |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Dumitru, Lidia |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789735072957 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 96062 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7(036) |
37.018 | |
159.922.7(0:82-34) | |
82-34=135.1 | |
082.1Parenting | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului (ghid pentru părinți) |
educație parentală | |
povestirea (în educația copiilor) | |
sfaturi educative pentru părinți | |
arta povestirii - aspecte psihologice | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2022 |
Locul tipăririi | București |
Loc publicare | București |
Numele tipografiei | Artprint |
Editura | Humanitas |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 303 p. |
Alte detalii fizice | tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Parenting |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Poveștile sunt vitale pentru dezvoltarea copiilor, fie că e vorba de echilibrul lor emoțional, de bogăția limbii, de capacitatea de adaptare sau de sentimentul de apartenență. Secretul stă în bucuria de a vorbi cu copilul tău, în plăcerea de a citi o carte sau de a istorisi povești împreună. Elaine Reese, psiholog de formație, cercetătoare și mamă la rândul ei, prezintă în această carte rezultatele studiilor realizate de ea pe teren, cu sute de copii și părinți, de-a lungul a nu mai puțin de 15 ani. Sunt detaliate aici tehnicile care funcționează cel mai bine în fiecare etapă de dezvoltare în parte, de la copii foarte mici până la adolescenți, inclusiv copii cu întârzieri de învățare sau cu temperament dificil. Găsim sfaturi chibzuite pentru părinții care se confruntă cu probleme foarte actuale: cum pot beneficia totuși copiii de pe urma poveștilor cu care se intersectează inevitabil, prin intermediul internetului și al tehnologiei de tot felul? În ce măsură diferă poveștile istorisite fetelor, respectiv băieților, și de ce? Cum se pot bucura copiii de povești împreună cu părinții lor, în cazul în care aceștia se separă sau divorțează? Vom vedea apoi că părinții pot și trebuie să cultive încontinuu ritualul poveștilor în familie chiar și după ce copiii cresc – și mai ales după ce aceștia devin ei înșiși părinți. Sunt îndrumări bine întemeiate, general valabile și la îndemâna oricui, motiv pentru care această carte merită un loc în biblioteca fiecărui părinte. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1047008 / 1047008 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ R38 | |
2. | 1047007 / 1047007 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ R38 | |
3. | 1047006 / 1047006 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ R38 | |
4. | 1047005 / 1047005 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ R38 | |
5. | 1047004 / 1047004 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ R38 | |
6. | 1047003 / 1047003 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ R38 | |
7. | 1047002 / 1047002 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ R38 | |
8. | 1047001 / 1047001 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 96062 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|