Autor | Apetri, Doinița Mirela chat |
Editura | PIM chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2014 |
Subiect | metodica predării limbii române (clasele III-IV) chat |
lectura textului (metodică) chat | |
noţiuni de compunere şi stil de exprimare chat | |
jocuri didactice (învăţământ primar) chat | |
ISBN | 9786061319862 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786061319862 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 82032 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Textul literar - premisă a realizării scrierii imaginative în clasele a III-a și a IV-a |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Doinița Mirela Apetri |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | PIM |
Data publicării | 2014 |
Locul tipăririi | Iaşi |
Numele tipografiei | Tipografia PIM |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 104 p. |
Alte detalii fizice | tab. |
Titlu | |
Titlu | Textul literar - premisă a realizării scrierii imaginative în clasele a III-a și a IV-a |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Potenţialul creator pe care-l au toţii copiii nu trebuie lăsat să evolueze la întâmplare, ci se poate dezvolta printr-o serioasă muncă de instruire. Depistând din timp germenii creativi avem posibilitatea de a valorifica întregul potenţial al unor eventuale descoperiri sau creaţii tehnice şi să direcţionăm factorii creativităţii pe făgaşul cel mai profitabil pentru societate. Educarea creatorilor este o educare specială cu dezvoltare preponderentă a inteligenţei, imaginaţiei, capacităţii de a identifica şi rezolva probleme, a flexibilităţii, sensibilităţii, originalităţii. Toate disciplinele de învăţământ deschid căi largi de dezvoltare a capacităţii creatoare, dar lecţiile de limba română oferă o mai mare libertate de acţiune atât elevului cât şi cadrului didactic. Concepută pe ideea creativităţii, lucrarea încearcă cu mijloace modeste să concretizeze modalităţi de dezvoltare, antrenare, stimulare a potenţialului creativ al elevilor prin activităţi specifice, pentru că aşa cum spunea G. Berger “există adesea în prima copilărie o prospeţime a imaginaţiei, a curiozităţii neobosite, un fel de geniu poetic pe care savanţii sau artiştii ajunşi la maturitate nu le pot regăsi decât cu mare greutate”. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | metodica predării limbii române (clasele III-IV) |
lectura textului (metodică) | |
noţiuni de compunere şi stil de exprimare | |
jocuri didactice (învăţământ primar) | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3:811.135.1(075.33) |
371.3:821.135.1.09 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Apetri, Doinița Mirela |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.3 |
:811.135.1 | |
(075.33) | |
371.3 | |
:821.135.1.09 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 896188 / 0896188 | F4 | Împrumut | Da | 371.3/ A65 | |
2. | 896187 / 0896187 | F3 | Împrumut | Da | 371.3/ A65 | |
3. | 896186 / 0896186 | F2 | Împrumut | Da | 371.3/ A65 | |
4. | 896185 / 0896185 | F1 | Împrumut | Da | 371.3/ A65 | |
5. | 896184 / 0896184 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 82032 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|